Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bröllop....

Skrivet av Miiz & William 23/12
det drar ihop sig till bröllop för min del, har massor att göra.
Drömmer mardrömmar att det inte fungerar som det ska och att vi glömt nagot....har tom börjat gnissla tänder igen!! Urfanigt.
Den 15 juli skall det bli av utanför Paris med min fransman :) Nervös oh jaaaaaaaaaaa!!
Svar på tråden: Bröllop....

Guuud, så kul!

Skrivet av  me
GRATTIS! Ska ni gifta er utanför Paris? Hur har ni råd? Kan alla i familjen va med...? Förstår att du e nervös, vännen. Bara LE och njut av stunden vad som än händer!!!! Den kommer ju aldrig tillbaks....vet jag som var lessen på min tös dop - ångrar det bittert nu! Min syrra kom inte, å ingen hade kamera med sig, våran kamera strulade, kaffebryggaren pajjade, min svägerska gick mig på nerverna å jag var i en otrolig depp-period just då!!! Åh, jag ångrar att jag inte bara njöööt av stunden istället....det gör jag numera.
Kram mimmi
 

Vi bor där....utanför Paris...

Skrivet av  Miiz & William 23/12
Visst blir det dyrt men det är ju som alla säger bara en gang i livet, vi har ju tom hyrt en limousine :)
Jag har haft turen nästan alla i min familj + mina vänner kommer, tyvärr inte mormor och morfar men men....man kan tyvärr inte fa allt!!
Vi skall ju passa pa att döpa William pa samma gang sa att alla kan vara med.
Jag hoppas att allt skall ga vägen, jag aterkommer med en rapport senare, om detta skulle interessera nagon :)

Tack för att ni tânker pa mig jag Är själv säker pa att jag kommer svimma, vi skall ha Mendelsohns marsch och bara jag lyssnar pa den sa storgrater jag... ja ja
 

Artiklar från Familjeliv