Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Chrillan, var tog du vägen?

Skrivet av Marii
Saknar dig här på sidan...Kramar.
Svar på tråden: Chrillan, var tog du vägen?

Här är jag!!!

Skrivet av  Chrillan
Kul att se att du saknar mig! Jag har haft _väldigt_ mycket att göra den senaste tiden!!!!!!! Har knappt haft tid att kolla mina inboxar ens....

Jag "sommarjobbar" ju på en restaurang (heltid i juli). Sen hyr vi ut två stugor (är med i "Bo På Lantgård). Då blir det att man pratar med gästerna, rider med barnen på ponnyn och visar runt lite allmänt. Så någon tid att sitta vid datorn blir det knappast..... Men jag går ju in hit ibland o snabbläser lite! Det kan jag ju inte låta bli! Fast att ge sig in i hetluften får nog vänta tills det har lugnat ner sig ....

Förresten så saknade jag dina kloka inlägg ett tag! Var du på semester? Jag blev så glad när jag såg att du var tillbaka!

I dag fyller min minsta tjej 4 år så vi ska ha kalas i eftermiddag! 4 år! Fattar inte vart tiden tar vägen!?
Är så sugen på en bebis igen...... Men det måste man ju vara två om.....

Ha det bra vännen ( o alla ni andra)! Kramar!!!!
 

Vad glad jag blev över att...

Skrivet av  Marii
höra av dig igen. Du har verkligen fullt upp. Vad har ni haft för väder där du bor?
Blir ännu mer sugen på att åka ner till dig... Låter gudomligt.
Vi har inte haft semester ännu, väntar på att vädret ska bli bättre först.
Vi köpte en gammal militärbuss, la ett skambud på 3000:- förra året och nu håller vi på att bygga sängar och sittplatser i den, hoppas att vi hinner få den någorlunda klar innan sommaren är slut.

Hoppas att ni får ett riktigt buskul kalas med lilltjejen. I September är det dags för min lilla fröken att bli en fyraåring.
Ja, tiden går fort men det är skönt att de blir större också, men det är klart, hade jag varit yngre så kanske det hade blivit en till i alla fall...

Jag försöker att hålla mig ájour med sidorna men det är inte alltid man har tid och ork och lust samtidigt..så då blir det lite uppehåll ibland.

Tack för din uppmuntran. Det värmde.

Det är inte alltid så trevligt på sidorna , det är tråkigt, men det är väl så det är bara.

Verkligen roligt att veta att du inte har gett upp att vara här i alla fall. Hoppas att vi hörs snart igen. Många kramar till dig och din familj. Pussa fyraåringen och gratta henne från mig också. Ha det så bra.
 

Bo på Lantgård

Skrivet av  Kakan
Inför sommaren satt jag och bläddrade och bläddrade i den lilla katalogen med de gårdar man kan bo på och Östergötland lockade! Någon lantgårdssemester blev det dock inte, vi flyttade istället! Nästa år funderar vi på att byta bostad med någon i antingen Tyskland eller England, via Intervac. Fast man vet aldrig, vi kanske hinner med en lantgård också!
 

Artiklar från Familjeliv