Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu får jag säga adjö :´(

Skrivet av Majsan med Karl och Ida
Nu måste jag ändå ställa mej in på att jag faktiskt ska börja plugga om ett par veckor. Jag har ju inte varit jätteengagerad på den här sidan (vem har det? ;)) men jag kommer sakna er ändå. Ska då börja plugga till sjuksköterska den 17:e och är hur nervös som helst. Kan dock inte vara hemma längre för nu måste vi få det bättre någon gång, kan inte bo i denhär pyttepluttlägenheten längre.
Så kramar till er allihop, ni är klippor!

/ Majsan som byter från Hemmaföräldrar till Studera och ha barn.
Svar på tråden: Nu får jag säga adjö :´(

Lycka till!

Skrivet av  Loppan
Pratade idag med gubben min om det här att jag ev skulle börja studera/jobba snart. Tycker jag börjar känna mej lyxig som efter kommande sommar bara har tre barn hemma. Vi dividerade hit och dit och kom fram till att jag ska vara hemma ännu 3-4 år. Trivs ju med det och vi klarar oss ekonomiskt. Men visst skulle det vara roligt att börja se nåt annat än hemmets väggar efter 16 år i branchen!!

Så, Majsan. Lycka till med dina studier och hoppas du ska trivas med din nya livssituation!
 

Tack!

Skrivet av  Majsan med Karl och Ida
Ja det är ett ständigt funderande på hur man ska göra egentligen. Det blir ju ändå bra att börja plugga nu för då kommer jag ha dagar över till sommar och jul så jag inte behöver jobba då utan vara hemma. Jaja.
Hoppas du kommer fortsätta trivas hemma, du är en solstråle på denhär sidan du!
Kram
 

Va kul!!

Skrivet av  Sussi m Maja + 6 till...
Lycka till, det kommer säkert att gå jättebra! Du får väl titta in ibland och rapportera för oss!
 

Artiklar från Familjeliv