Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fotohjälp?

Skrivet av jeslin
Jag har frågat förut, men nu slänger jag in fråga igen.
Om någon av er har digitalkamera/vanlig kamera+scanner så blir jag sååååååååååååå tacksam om ni fotograferar era kulinariska skapelser och om jag sen får låna fotona (+ recept om det inte är ett som redan finns på sidan) till min webbsida blir jag så glad att jag hoppar jämfota typ :-)
http://www.vegomums.com
Svar på tråden: Fotohjälp?

Har du..

Skrivet av  S-J
.. kikat på min hemsida (länk i infot)? Jag har inte alls så många recept än så länge, men några stycken och även några foton. Både på receptsidorna och på "Mina intresen"
 

Vad fint!

Skrivet av  jeslin
Härliga foton! Får man låna? Och om jag får låna, kan du då ge mig recept till översta matbilden på förstasidan?
 

Låna på ;0)

Skrivet av  S-J
Hmmm.... vilken är översta bilden.... *tittar* Menar du den under "Mina intressen", biffarna och tomaterna bl a?

Biffarna är sojabönsbiffar, recept finns på sidan. Grönsakerna är majskorn, haricot verts och sockerärtor som frästs hastigt i lite olja tillsamamns med vitlök och salt.
 

Tack :-)

Skrivet av  jeslin
vad glad jag blir! Självklart skriver jag vem jag fått recept och foton av. Så fort jag hinner (kanske i kväll) ska jag lägga in det *lycklig*.
 

Nu...

Skrivet av  jeslin
...har jag lagt in några recept med foton från din sida! Har länkat tillbaka till dig såklart :-)
 

Artiklar från Familjeliv