Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I kväll blev det akuten..

Skrivet av mammaHA
Jag och min dotter hade ikväll en mysig kväll vid köksbordet.Jag klippte ur recept ur gamla tidningar,min flicka klippte ut djurbilder och annat.Hennes papperssax är ju inte så effektiv så jag fick hjälpa henne.Under 0-2 sekunder hade hon tagit min sax och stoppat den i munnen(dit allt åker in).Ja,det blev ett klipp i läppen.F-n vad det blödde,min dotter skrek,mina hundar ylade,min man virrade på,jag försökte lugna alla!Till slut blev det akuten.Där kunde dom inget göra..-låt hon inte röra läppen så slutar det blöda,sa läkaren..?!Hur enkelt är det?!Nu sover min flicka med nerblodade kläder och handduk,och med sömnmedel för natten.Hur blir morgondagen??Ja,det får vi se då!
Svar på tråden: I kväll blev det akuten..

så tråkigt

Skrivet av  minix
hej hur mår hon nu ??det är besvärligt då dom gör illa sig i munnen min äldsta son bet nästan av sig tungan då han var liten ,,så det var oxå ett akuten besök i onödan kändes det som då dom inte kunde göra ngt åt det,,har hon kunnat sova i natt??och klarar hon att äta?
många kramizzar/minix
 

Det har gått bra..

Skrivet av  mammaHA
..mkt bättre än jag trodde.Jag ringde till läraren i morse och sjukskrev A.Men när jag sen väckte henne så var det full rulle och äter bra.Hon fick inatt sova med sömnmedel för att lämna såret ifred och sova.Visst har hon varit gnällig men det är inte värst ovanligt./Ha det bra M.
 

så bra

Skrivet av  minix
jag ringer efter helgen så får vi surra lite
kramar /m
 

Artiklar från Familjeliv