Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

fråga till kajza

Skrivet av Linda o Kevin
får jag fråga vilket sjukhus du behandlas på? det står bara södra sverige ju? är det Lund?
Svar på tråden: fråga till kajza

Hejsan

Skrivet av  *Kajza m Elias apr02,Oskar o Hanna nov03
Vi började i Halmstad och hade en jätteduktig läkare där. Blev tyvärr så illa behandlade av honom att vi valde att fortsätta i Varberg där vi träffade en lika duktig men myyyycket trevligare läkare som arbetar efter samma metod.
Att läkaren inte skrämmer barnen tycker jag är A och O med bahandlingen. Gör de det blir fotbestyren, skorna och allt med det mycket mer negativt och jobbigt för hela familjen.
Tex blev den första läkaren arg på oss föräldrar när/om Hanna skrek vid gipsningen när hon var liten. Vid ett tillfälle släppte han plötsligt allt han hade för händer och lämnade tösen halvgipsad på bänken.
-NÄÄÄ det går inte vi fortsätter på onsdag istället ni kommer hit kl 9 på morgonen, sa han och gick.
Visst Hanna skrek så att hon var blå men hon var både arg och rädd. Inte kunde vi hjälpa det...
Vi mådde skitdåligt när vi kom tillbaka för att gipsa två dagar senare men då hade han blivit sjukskriven och vi fick träffa denne varbergsläkare. Tack o lov!
Han gipsade Hanna under skratt och lek och han fick tösen att må bra under tiden. Hon har inte varit rädd där nån gång.

Äsch då...nu skrev jag för mycket igen...\'

Kajza-babbelmajja
 

bättre för mycket än för lite :-)

Skrivet av  Linda o Kevin
jag kan med segla iväg med mitt babbel ibland...hihi...vilken hemsk läkare!!! vad blev han sjukskriven för? han borde bli avstängd!! kevin har aldrig haft några problem med gipsningen...han ligger bara o flinar...
vilket regionssjukhus tillhör ni då? lund? vet du?
 

Artiklar från Familjeliv