Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ojsan veronica...

Skrivet av Linda o Kevin
...det lät inte alls bra...kan du ge mej numret till den där romanus???
Svar på tråden: ojsan veronica...

har jagat tag

Skrivet av  Linda o Kevin
på hans sekreterares nummer...men hon e på lunch nu givetvis...grrr...lyckades även hitta hans mailadress...hihi...ture sventon här... ;-)
men ja, det är en db-skena han har fått, men han har inte sk markellskor som ni har, de är av sån plast som man får andra skenor i...de har gjort en avgjutning efter hans fötter...men jag blev lite skrämd när du skrev ditt inlägg så jag ska minsann få en telefontid med honom...bara det inte dröjer för länge bara...
 

super!!!!

Skrivet av  veronica o wiggo
hoppas att du får tag på bertil snabbt. han kan hjälpa dig är jag helt övertygad om. hans nummer finns i ponsetimanagementboken också om du inte fått tag på det. fast om du väntar på att få prata med hans sekreterare så borde du ju ha rätt nummer.

skriv och berätta hur det går för er.

har kevin fått sina db-skor nu?

trevlig helg!
 

somnade..

Skrivet av  Linda o Kevin
somnade efter ett o ringde vid 3tiden när ja vakna...då hade de gått hem, så jag får vänta till måndag...hittade hans mail med o mailade ju, men det är väl inte troligt att han hinner svara på det...men är du HELT säker på att han sagt så? tror du de e "farligt" om kevin har dbskenan nu?
 

lyssna!

Skrivet av  veronica o wiggo
hej!

vad jag har läst och vad jag förstår så är det inte förrän hälen är korrigerad helt som db-skorna har något att uträtta. db-skorna håller ju foten fixerad i ett ösnkvärt läge och är inte foten helt korrigerad innan så kan jag inte förstå att den kan göra någon nytta. men jag kan ha fel så ta det lugnt nu :o)

jag råder dig att kolla in yahoos mailinglista nu på en gång. där är massor av föräldrar med som har stooooooor erfarenhet av klumpfotsbehandling som ponseti ligger bakom.

man får svar på en gång om man frågar en fråga.

http://groups.yahoo.com/group/nosurgery4clubfoot

gå in där och anmäl dig och skriv en fråga så får du svar på en gång.

hoppas att jag inte skrämt dig.

trevlig helg!
 

Artiklar från Familjeliv