Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

veronica

Skrivet av Linda o Kevin
pratade idag med bertil romanus sektreterare...men man måste tydligen ha remiss för o få tag i honom...jag får panik!! för en telefontid!??!! jag blev fly förbannad på den stackars tjejen i luren...till lund gick det ju tom bra o åka utan remiss!!! gaahhhh! o jag får ingen ordning på hotmailen så jag kan va med i den där mailinglistan....grrrrr
Svar på tråden: veronica

Bertil Romanus...

Skrivet av  Monica från Lycksele
finns att få tag på via Ponsettis hemsida, så därför kan du här få honoms e-post: [email protected]
Kan inte svara på hur snabbt han svarar, men det är ju värt ett försök.

Lycka till!


 

jaha...

Skrivet av  veronica o wiggo
...måste man det. anlendingen till att jag inte visste det är att han erbjudit sig själv att ring aupp så jag har inte behövt söka upp honom. men nu har du ju hans mailadress så prova med den så kan han säkert ringa upp dig och berätta om ponsetimetoden rent generellt.

stackars tjejen i luren då att du blev arg ;o) men det tål hon nog ;o)

du får komma ihåg att han är urbussig som hjälper vilsna föräldrar som inte ens behandlas av honom. han har ju egentligen ingen anledning att hjälpa till men det gör han och han är så rar. och så kan han som sagt den här metoden jättebra. kan vara värt ett försökr iallafall så att du får mer på fötterna vad gäller metoden.

kramar och lycka till!
 

vilka änglar ni är... :-)

Skrivet av  Linda o Kevin
har äntligen fått ordning på mailinglistan på yahoo, får maila från en annan adress...konstigt...iaf...de skrev om en annan svensk tjej...visade sej vara du veronica...hihi...
har mailat honom, så får vi hoppas att han svarar...verkar vara en väldigt trevlig o sympatisk karl/läkare... :-) att det finns sånna människor!
jaja...jag håller tummarna för att jag ska få svar...
 

Artiklar från Familjeliv