Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Var nere

Skrivet av Micra
i Malmö igår o fick fixat till skorna. Visst dom är påhittiga - men inte lurar dom gossen inte. Dom fixade o donade med skorna så nu skulle dom vara omöjliga att ta av. Hmmmm...inte om man är Hodini. Klockade grabben - nästan exakt 3 minuter tog det för honom att dra av ena skon. Nu vet man inte om man ska skratta eller gråta men ger upp gör vi inte varken jag eller ingenjörteknikern. Kram till er alla
Svar på tråden: Var nere

va e de för skor?

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
som sitter på db-skena? eller är han äldre din son?
 

Det är

Skrivet av  Micra
db-skor eller skena hur man nu vill uttrycka det. Du kan ta en koll längre ner bland inläggen så kan du få läsa om våra strapatser - kan tillägga att han är snart 10 mån...har förstått att du oxå haft en del strapatser men verkar nu gå bra för er. Måste kännas skönt. Kram till er...
 

jo

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
kevin hade ju bara sin db-skena en vecka, sen fick jag ju reda på HÄR att han inte skulle ha den osv.....

nu e han nyopererad o foten va jättefin när vi kolla i måndags...

när fick han dbskenan? o hur länge ska han ha dem? varför har han inte fått den tidigare? klarar han o krypa med den? har han klumpis på båda fötterna? inte frågat om du får testa sån där annan skena, som bara är på själva benen, du vet vad jag menar... :-)
 

läste lite inlägg längre ner

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
har han inte haft ortoser innan? funkade inte det?

på vår db-skena hade de skorna av sån plast som de har på ortoserna...du har "vanliga" skor eller? de plastskorna kevin hade på sin skena går INTE o ta sej ur...omöjligt! kan du inte höra med dem om de kan göra sånna kanske? hur gör ni förresten när ni är på restaurang o äter, de matstolarna har ju "pinne" mellan benen...o i kundvagnar? gör ni som jag gjorde när jag byttre brallor, tog av den ena o drog över hihi
 

Artiklar från Familjeliv