Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hej allesammans

Skrivet av veronica o wiggo 031222
tjena på er!

jag har haft lite att stå i sedan min svärmor dog (finns att läsa neröver någonstans) men nu börjar det lugna ner sig och vara rätt normalt igen.

kul att läsa om er alla och era barn.

hos oss är allt bra. wiggos fötter ser fina ut. han har på sig db-skorna när han sover och kan faktiskt knappt sova om han inte har skorna på sig så det är inget skrik, det känns skönt.

i februari ska vi på återbesök hos fotdoktorn och då hoppas vi ju att allt sak se bra ut. han har börjat att småkila lite smått. håller i leksake roch möbler och susar omkring. hans mjuka fot är lite överjusterad kan jag tycka så den är verkligen charlie chaplin även när han har sina mockasiner på sig ;o) men doktorn hävdar att det inte gör något.

det var allt om oss. jo just ja, wiggo har snart växt ur sina db-skor igen så nu ska jag ringa och höra om ett nytt par. han är redan uppe i storlek 4 i sina markellskor. fortsätter han så här så lär han väl ha typ 49 när hanä r 13 år eller något sånt *skrattar*

massor av kramar till er alla och ta väl hand om er och era klumpisar!
Svar på tråden: hej allesammans

Hej

Skrivet av  Jessica
Kul att ni är tillbaka. Ja, Wiggo verkar ju vara en riktig bigfoot :)
Ludde blir nog det sedan också kan man tänka sig, ialla fall om man kolla in hans Pappas skor i strl 46. Men nu har han små fötter och jag har för mig att han bara har 2½ i sina db skor.

Verkligen roligt att se dig här igen
 

Hej igen,

Skrivet av  Monica i Lycksele
Vad kul att höra från dig. Har verkligen tänkt på er och undrat hur ni har det.
Funderar om jag skulle ta mig en trip till Sundsvall, visst bor ni där? En tjej jag känner har öppnat en gård för yoga och meditation (www.solgården.nu) och jag skulle vilja åka dit och sen skulle det vara jättekul att träffas om det var möjligt:-)
Kanske på nån Ikea resa:-)

Nu kom hockeykillen hem från sin match, ska kolla hur han haft det.
Vi hörs!

Kram
Monica & William
 

Tur att ni kom tillbaka!

Skrivet av  Cilla och Kevin i Gävle
Hej Veronica!
Ja, jag började faktiskt fundera vart ni hade tagit vägen, eftersom ni jämt var här inne förut :-)
Har tänkt mycket på er.
Skönt att ni kom tillbaka till slut.

Ville bara säga det, sköt om er.
Många kramar Cilla, Kevin och Vendela!
 

Artiklar från Familjeliv