Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Adobes Creative Suite Premium ... språkhjälp önsk.

Skrivet av .htmelle
Aaaargh!

Hjälp mig någon, vad gör jag för fel? (Bortsett från att ha investerat i Adobe CS ... :-) Jag har kontaktat Adobes support men inte fått svar ännu. Eftersom jag är en otålig människa ställer jag frågan här till er, kloka människor, också.

När jag ska installera CS så får jag frågan om vilket språk jag vill använda mig av. Jag har valt "Svenska" och när installationen av CS är klar, (ungefär 100 år senare), så är hela suiten på engelska. Varför? Vad gör jag för fel? Jag har avinstallerat och installerat om säkert 10 gånger nu, och hur jag än försöker så blir det på engelska lik för*****t!

Någon som vet och kan hjälpa en stackars formgivare i teknisk nöd?

/.htmelle
Svar på tråden: Adobes Creative Suite Premium ... språkhjälp önsk.

Är du säker på

Skrivet av  Trillian
att själva programmet inte är en engelsk version med svenskt hjälpavsnitt tillgängligt? Annars är det här första gången som jag hört att Adobe producerat ett flerspråkigt program i en och samma förpackning. Man brukar ju välja språk vid inköpstillfället...
 

*Rodnar och ler lite skamset ...*

Skrivet av  .htmelle
Visst är det så. Jag har i min, för tillfället hoppas jag, allmänna förvirring köpt den engelska programvaran i stället för den svenska. :-)

Ska genast byta till rätt språk. Tack för att du uppmärksammade mig på problemet, Trillian. Jag tror att jag hade suttit till döddagar med att leta efter svenskan annars ... (Ha ha, ja j*klar så det kan bli. Jag var så säker på att jag hade köpt den svenska versionen, så tanken att det blivit fel version slog mig aldrig!)

Tusen tack!
.htmelle
 

Artiklar från Familjeliv