Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Snälla A!

Skrivet av Aase
Jag vet att det är ganska låg aktivitet här inne och därför tycker jag nog att jag har försökt svara på dina inlägg. Jag VET ju (av egen efarenhet) att du är ensammast i världen :-(

Anledningen till att det är ganska låg aktivitet här inne tror jag delvis beror på att många här har lite äldre barn men också att ep ser så olika ut hos olika individer. Anledningen till det är inte bara ep:n i sig utan att ep alltid är en följddiagnos. Det gör att många föräldrar till barn med ep har andra bekymmer än "bara" ep:n. Därför har de kanke svårt att relatera till ett barn med "bara" ep (vill påminna mig att din dotter inte har någon annan diagnos). Det är ett av skälen till att jag har försökt svara dig eftersom vår son också "bara" har en ep-diagnos. Om du vill får du gärna maila mig privat eftersom våra barns situationer, än så länge, verkar ganska lika på [email protected]. ibland kan det ta lite tid för mig att svar men det beror inte på att jag inte fått mailet utan på att jag ibland behöver lite tid att fundera.

PS. Bor du i Stockholm förresten? Föräldragruppen i Epilepsiföreningens stockholmsavdelning har nämligen en träff på tisdag kväll. Du är säkert välkommen även om du inte är medlem DS
Svar på tråden: Snälla A!
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv