Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tack tjejer...

Skrivet av Dina m Alice 99 & Valdemar 02
Tack för era fina och värmande ord. Ibland känns livet bra orättvist.

Nu har jag kommit hem och tar det lugnt, har inte så stort val för det blev ett intensivt och långt sjuhusbesök. Jag förlorade massvis med blod tyvärr och fick transfusion och allt möjligt och var helt utslagen i ett halvt dygn. Men idag blev jag utskriven vid lunchtid och det är lättare att vara hemma och ta det lugnt, sjukhus är inte nån festlig miljö direkt. Min syrra är på besök och hjälper oss med barnen och det känns skönt och bra med lite avlasting så att Pontus och jag kan vila upp oss lite.

Det känns skönt och fint att ha nån som tänker på en när livet är tungt.

Nu tar vi en paus från graviditeter och bebisplanering, känns skönt att ha fattat det beslutet, så kan man rensa tankarna från det under en obestämd tid framöver. Så får vi se när lusten återvänder.

Kramar
Svar på tråden: Tack tjejer...

Gumman!

Skrivet av  Anna m Linnéa 30/7
Har tänkt på dig så att det det knakat. Hoppas att du har känt alla tankar och stöd härifrån!
Jag förstår att det känns oerhört tungt just nu och att ni tar en paus från allt vad bebis heter. Försök att glädja er åt varandra och det ni har. Människan är fantastisk och fast man inte tror man ska återhämta sig så gör man det i sinom tid.
Stor stor kram till dig och dina nära och kära!
 

Massa kramar

Skrivet av  NillaN m. Maddis & Lulle
& välkommen hem igen!
 

vännen

Skrivet av  åsa m erik o axel
massa kramar o tankar till er o välkommen hem igen förresten

jag förstår precis, måste var helt klart goare att var hemma än på sjukhuset

sköt om dig gumman och ta det jätelugnt nu

kram
 

Ta det lugnt och

Skrivet av  Anina & Steffen
ta var dag som den kommer.

Våra tankar är med er.
 

Vad skönt att

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.22
du fått komma hem och ta hand om dig nu. Jätteledsen för eran skull :(

En stor kram till dig!
 

Artiklar från Familjeliv