Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Måste passa på...

Skrivet av Pernilla m. Tyr, Are & Sol - b.f. 27/11
...nu när magen, äntligen, sjunkit så halsbrännan är någorlunda uthärdlig och foglossningen "bara" outhärdlig att skriva några rader och säga hej.

Här hemma är det ganska jobbigt, även om det är lite bättre nu. Har haft en väldigt jobbig grav. rent fysiskt, haft en otrolig foglossning och smärtor hit och dit. Har därför inte varit ut på nätet så ofta, då jag inte kan sitta så speciellt länge på stolar.
Har tvingats äta i vardagsrummet om hela familjen ska äta tilsammans, inte kul, men bättre än att ha pojkarna springandes fram och tillbaks eftersom mamma inte sitter med vid bordet...

Men nu är det snart klart, tror inte jag går tiden ut (hoppas inte!!), utan får nån gång mellan 14 - 22 november.
Ska bli så kul att få se vem hon är och hur hon ser ut...

Tänker ofta på er och önskar er alltid allt gott, det vet ni.
Vet tyvärr med mig att detta blir ett kort besök, så jag har inte haft nån möjlighet att kolla bakåt i inläggen, men jag hoppas allt är bra med er.

Nej, nu protesterar fogarna som /%&/¤%/%, måste lägga mig ner...
Men nästa gång vi hörs är jag trebarnsmor!
Ha det superbra nu allihopa. Massa kramar!

PS till Torhill:
Jag ska ev till Borås nån gång i mellandagarna, kanske vi kan ses om du är kvar? ([email protected])
Svar på tråden: Måste passa på...

Spännande!

Skrivet av  Anna med Linnéa 30/7
Det börjar verkligen bli dags för lilla Sol att komma ut snart. Underbart!
Tråkigt att höra att du mår så dåligt. Graviditeten ska ju vara mysig och minnesvärd. Inte för att någon graviditet har varit det för mig heller precis, men men:))
 

Artiklar från Familjeliv