Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Stockholm i helgen!

Skrivet av Anette m.Oliver&Hugo
I helgen är det äntligen dags för Stockholmsresan som min kompis och jag planerat ända sen i april!
Vi ska gå på Grease på lördagskvällen och bo på hotell, åker hem söndag eftermiddag.

Det ska bli en överaskningsresa för våra killar, de har fått veta att vi ska åka nånstans, men inte vart och vad vi ska göra.

Så de får veta på lördag morgon att vi ska till Stockholm, och sen när vi kommer fram vad vi ska göra.
Hoppas att det blir uppskattat bara!?
Men, bara att komma bort och få sova längre än till 05.30 på söndagmorgonen uppskattas nog! :o)
Längtar!
Svar på tråden: Stockholm i helgen!

Ååååååhhhhhhhhhh......

Skrivet av  Torhill m.Niklas,Ida&Tiril
låter som en toppen helg!!!
Ha det så kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!
 

wow

Skrivet av  Anina & Steffen
det låter som en underbar överraskning. Killarna kommer säkert att gilla det.

Kan tänka mig att även dom behöver komma bort från tidiga mornar.
 

Vi ska också...

Skrivet av  Jeanette m Edwin -97 & Olivia -99
till Stockholm i helgen. Bara Andreas och jag ska iväg och bo på hotell och vara barnfria en hel helg.

Åh vad kul med överaskning för era killar!!! Det blir säkert uppskattat. Hoppas ni får det jättekul.

Vi ska åka i morgon em och är framme på kvällen. Då blir det bara att vi går ut och äter nånstans. Sen på lördan ska vi träffa en gammal klasskompis till A från Linköpingstiden och hans tjej också förstås. De bor i Stockholm så vi litar på att de hittar på en massa kul saker åt oss *s*. Vi ska gå på stan och sen hem till dom och käka och så ut på nån pub på kvällen. Det är väl vad vi vet ungefär.

Ha det så kul och kram!
 

ha det så roligt

Skrivet av  Jenny med Michelle-99 och Leo 22/6
Hoppas ni får det mysigt i helgen,låter skönt att få vara lite barnfria... *L*
Kram
 

wow, va lyxigt för er...

Skrivet av  NillaN m. Maddis å Lulle
inte ett dugg avis inte..nä nä....*S*


ha det SÅ HIMLA kul i helgen......
 

hoppas ni får roligt

Skrivet av  Jenny med Michelle-99 och Leo 22/6
...i kväll då! Vad roligt att överraska på det sättet,skulle gärna också göra det *avis*...
Hoppas ni får en supermysig helg med en lång sovmorgon på söndagen ;)
Kram
 

Artiklar från Familjeliv