Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Linda!

Skrivet av Lilja
Har ni fått komma till gastroskopin, och hur gick det i så fall?
Här har vi haft glutenfritt i en vecka nu, och det går jättebra. Hon är dålig till o från i magen, men hon har en förbättrad aptit på mat iaf, hon brukar ju äta som en fågel men senast idag har hon tryckt i sig 3potatisar och köttfärssås utan problem :) (annars brukar det vara max 1½ potatis o ingen sås..)
Hon är mycket gladare i övrigt oskcå, ingen magvärk längre :)
Ville bara berätta..hoppas ni får komma in snart om ni inte redan varit inne!!
Kram Lilja
Svar på tråden: Linda!

De ringde i måndags..

Skrivet av  Linda
..och berättade att det låg en kallelse på deras skrivbord till i onsdags. X:et skulle åka till Sthlm och kunde INTE boka om tydligen (suck) så jag fick ringa och avboka.. Eftersom det var deras fel att kallelsen inte blivit ivägskickad lyckades de plocka fram en ny tid! Så på onsdag är det dax.. *nervös*

Vad härligt att höra om din dotter!!! Har hört att de kan göra världens växtryck när de får glutenfritt, så håll i hatten!! :oD
 

Vad skönt

Skrivet av  Lilja
att ni fått en tid nu!!
Viktoria äter jättemycket nu om man jämför med hennes *fågelmiddagar* förut, så hon kommer säkerligen skjuta iväg i vikten nu :)
Hoppas ni blir först i kön på onsdag. Ska ni dit på tisdagen oxo för läkarsamtal, kanylsättning?
Håller tummarna för er att det går bra!
Kram Lilja
 

Kanylsättning..

Skrivet av  Linda
..på morgonen! Ska vara där inne redan kvart över 7 och nu börjar jag bli riktigt nipprig! Lillebror har nämligen kräkts i helgen och nu är jag rädd att det är nåt smittsamt och att storebror blir sjuk lagom till onsdag.. :o(
 

Artiklar från Familjeliv