Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sur..

Skrivet av Nufsan
Mina barns pappa är mer och mer frånvarande pappa än närvarande!

Trodde i min enfald att när han flyttade till huset bredvid oss så skulle saker och ting lätta, men ack vad jag bedrog mig... Det blev snarare värre...

Han har barnen 2 helger varannan månad och 1 helg varannan månad, så krasst så träffar han inte barnen så ofta.

Ringde honom igår och frågade om han inte kunde tänka sig låta barnen antingen bo hos honom de helger de är där, fre - må eller om han kunde låta dom bo där nån dag/vecka den månade han bara träffar dom 1 helg... men NEJ... han betalar mig för att jag ska ta hand om barnen var hans svar??????????????

Blir så arg och upprörd att jag kokar.. sen har han mage och säga att jag ska inte klaga då jag brukar ordna barnvakt nån gång emellanåt... ??????

Hur är en del funtade??

Så... behövde bara beklaga mig lite :)
Svar på tråden: Sur..

Sicket pucko!!

Skrivet av  Ziggy
"Betalar dig för att ta hand om barnen"?!?!?!?!
Det är väl för fan inga hundar han har skaffat som han hyr in på pensionat för att han inte orkar bry sig om dom själv.

Ibland önskar man att det fanns nån form av kretskort i människan som det krävdes att "rätt" värderingar, attityder och beteende var inprogrammerat på innan individen ifråga kunde börja producera sperma respektive ägg!
 

Mm

Skrivet av  Nufsan
Kan bara hålla med dig...

Konstigt vad som kan komma fram efteråt.. om en persons personlighet *ler*
 

Med all rätt

Skrivet av  Betty Boop
får du bli förbannad! Det är väldigt ledsamt att läsa att så många - inklusive mej själv - har fått barn med någon som man trodde skulle bli en "pappa" i ordets rätta bemärkelse, bara för att få lära sej att man hade fel fel fel! Jag känner med dej! Önskar att jag hade en trollformel som du, jag och alla i liknande lägen kunde använda... Kanske skulle testa lite woodoo som sista utväg. Blääää för män som bara är små små pojkar utan någon som helst ansvarskänsla!
 

Artiklar från Familjeliv