Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej Lilja med V

Skrivet av Siri
Jag är också ny här:) Är i vecka15, Bf i Juni. Min kille fick också kalla fötter:(

Vart bor du o hur gammal e du? Själv e jag 25 och bor i Sthlm.

Grattis till bebismagen!
Svar på tråden: Hej Lilja med V

Hmmm

Skrivet av  Lilja med V
har nog blivit ett liitet missförstånd här..visst är jag lite mullig men det är inte bebismage *s*, min *bebis* här blir snart 4, jag bytte nick till _Lilja med V_ för jag såg att en annan Lilja dök upp här så ingen blandar ihop oss...min dotter heter Viktoria..

Jag får nog gratulera dig till magen :), men tråkigt att karln fick kalla fötter :(, välkommen hit, här får du mycket stöd och peppning och ibland är det riktigt heta diskussioner härinne :)
 

*skratt*

Skrivet av   Vännen Pia
Ursäkta Lilja men råkade vara inne och hoppa runt på sidorna och såg ditt namn och läste.
Fick en riktigt skratt anfall när jag Siris medd till dig och läste ditt svar. Älskar din humor. Inte kul med "bebis mege" när det är tomt där inne. Som jag då. Jag har ju blivit felskapt på nåt sätt. Rumpan har hamnat fram. Platt där bak, stor bula på framsidan. Ska det inte vara tvärtom???*ler*
God jul på dig på den här sidan också.
 

hihi

Skrivet av  Siri
Jag upptäckte försent att jag skickat till fel person:) Så e det när man inte riktigt fattar hur man ska göra..haha!

Kram på dig!
 

Artiklar från Familjeliv