Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

känner mig ensam

Skrivet av jag
jag känner mig ensam o udda ,alla verkar ha så präktiga familjer o förhållande......
Svar på tråden: känner mig ensam

Har varken det ena eller andra och,,

Skrivet av  Q
är inte präktig heller.Udda?Jo,finns de som tycker jag är det.Ensam?Ingen enorm kompiskrets,men några som hängt med sedan högstadiet.
Varför känner du så?
 

Knappast!

Skrivet av  Solo
Snarare är det ett fåtal som har det så! Själv var jag gift i nästan 8 år och vårt förhållande var aldrig det minsta präktigt! Inga middagar med hela familjen samlad, inga gemensamma semestrar etc etc. Nu är jag skild, så präktigheten kan jag helt enkelt glömma. Men jag är ganska nöjd ändå, och jag _vet_ att jag inte är ensam att ha det så!
 

oj....

Skrivet av  Hanna m. twins
Ja inte är då jag speciellt präktig...känner mig inte så iaf.
Ensam? Jo den största delen av mitt liv just nu är jag ensam. Men visst har jag vänner som jag håller av och som bryr sig om mig.
Udda? Det är vi alla. På vårt eget sätt, och det är ENBART positivt. Tänk om vi alla var likadana.
Förhållande? Har jag inget. Separerade från mitt x när mina pojkar var drygt 6 månader gamla, och då är de födda tre månader för tidigt oxå... Lever idag själv med dem och stor hund. Så mycket för det förhållandet...

Så känn dig inte ensam och udda. Du har ju oss här och dessutom är vi alla udda på vårt eget lilla vis. ;-)

STORA kramen!
 

Artiklar från Familjeliv