Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sex fråga

Skrivet av frugan
jag och min man har varit tillsammans i 80,sorry 8 år (men känns som 70 :).

vi är unga,jag 24 och han 29,och vi har alltid haft MYCKET och BRA sex OFTA,trots 3 barn. Jag har alltid njutit,och haft det bra...
Nu på senare tid har han ändrats totalt i sängen.Han är typ hårdhänt,nyps i brösten (AJ!) stoppar upp flera fingarar i bagaget (AJ AJ!), och dras i håret när han är alldeles för upphetsad.Jag njuter inte alls,snaras plågas,och även fast jag spänner mig och drar mig undan och till och med säger AJ så verkar han inte fatta! (?)Vi kollar mycket på porrfilmer båda två, sexchattar (tillsammans och var för sig), har han fått alla dessa ideèr därifrån?Jag har inte pratat med honom om detta då jag vet att han skulle ta mycket illa vid sig och förmodligen bli munk...hur ska jag göra?
Svar på tråden: sex fråga

Klart du måste berätta

Skrivet av  Crille
det för honom!! Man kan göra det på olika sätt. Min fru har en tendens att bara berätta det hon inte vill vilket kan kännas jobbigt. I ditt fall blir det lite svårt att förmedla vad du vill utan att säga att du inte vill att han skall vara hårdhänt. Försök att samtidigt uppmuntra och peka på det som är bra och förmedla att du fortfarande vill ha sex med honom.
 

Självklart måste du berätta!

Skrivet av  Christopher
Om han nu har fått några idéer om hur ni skall variera sexlivet och dessa idéer inte alls är välkomna utan mest plågar dig måste du ju självklart tala om det för honom!

Jag kan inte tänka mig att han VILL göra något som plågar dig, kan du?
 

Säg ifrån!

Skrivet av  Ziggy
Att ha sex skall inte vara obehagligt!
 

tack killar

Skrivet av  frugan
jo jag inser ju att jag måste berätta på nåt sätt...
känns så tokigt bara att han inte fattar när jag spänner mig och säger AJ..
jag ska försöka ta upp det på ett fint sätt,får se hur det går :)
 

Artiklar från Familjeliv