Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Puh! Linda...

Skrivet av Malin, Måns o Mea
Nu har jag blivit medlem på både fotosidan och barnsidan. En inlagd bild på fotosidan än så länge, pjuuh... Man blir lite nervös inför kommentarer. :o)
Nu måste jag ladda ner bilder från min burk hemma på disket för att lägga ut dem på internet från jobbet. Har ju inte uppkoppling hemma tyvärr...

Nu kommer jag definitivt springa med kameran mer. Rätt kul är att Måns har fått smak för fotandet. Har tagit "jättesnygga" kort på sina fötter och annat han tycker är fint :o).

Hade så länge
Svar på tråden: Puh! Linda...

Hihi, låter precis...

Skrivet av  Linda m Adam -99
... som Adam det! Han tog en väldigt snygg serie av just fötter nu när vi var iväg på en mailingliste-träff (okt99) nu i helgen. Tror de flestas fötter hamnade på bild faktiskt! *fniss* Fördelen med digitalkamera är ju att han kan knäppa av så många bilder som han känner för... och en del blir ju faktiskt rätt bra. Kul att se saker och ting ur barns synvinkel också!

Vad skoj att du hittat till barnsidan och fotosidan. Vad kallar du dig för på sidorna?! *nyfiken* Jag har för mig att mitt nick är Lindsey på båda.
 

Men radera vill han inte

Skrivet av  Malin, Måns o Mea
Jag kunde få honom att välja bort en av tre iaf. På hans hemsida kommer jag samla hans bästa sen tänkte jag. Några blev jättefina på deras cyklar, nån blomma i gräset med hans fötter och skugga osv.

Jag hittade dig med hjälp av sökfunktionen på fotosidan. Som alla skriver till dig så tar du underbara bilder. Såna man själv vill få till.

Ska ge barnsidan lite mer tid idag...

Hade gôtt!
 

Jag hittade dig också...

Skrivet av  Linda m Adam -99
... på sidorna! :-)

Nä, radera bilder är ju aldrig kul... jag brukar ta bort en del ur kameran när det är typ 10 st nästan likadana på samma grej, men annars låter jag de flesta finnas kvar och bränner ner dem på cd.

På tal om foto. Tog ett rätt kul sådant på vår ena katt idag. Det stod ett glas mjölk kvar på bordet. Då hoppar hon upp där, kör ner huvudet i glaset och börjat lapa i sig den... tok-katta! *ler*
 

Artiklar från Familjeliv