Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej på er!

Skrivet av Jenny
Ja...
Det var längesen jag var här sist...
Det har varit så krångligt och jobbigt i de senaste veckorna..Min särbo bor hos mig tillfälligt...
Varför?
ja, han bodde i 1 rok förut och letade efter en 2 rok, för att kunna ha våran tjej hos sig varann helg.. Men det är svåårt att hitta en 2 rok just nu. Helt nyligen hittade han en men den är ledig 1 nov och han hade redan sagt upp sin 1:a och en har redan flyttat in..
Så han blev hemlös.. Jag hade inte hjärta till att låta honom sova därute så jag lät honom sova hos mig tills han får flytta in till den nya lägenheten..
Det som är jobbigast är att vi tvingas bo i samma lägenhet.. Det fungerade så bra innan då vi bodde var för sig!Så jag sover ibland hos min föräldrar i min gamla flickrum när det är som jobbigast!

Jag undrar hur har ni gjort för att må bättre när ni mått som sämst??
Jag har varit hemskt ledsen och förtvivlad vissa nätter.. Det går inte fortsätta så här...!

*Kram*
Svar på tråden: Hej på er!

för flickans skul

Skrivet av  Mamma Mi me ett barn
ja,va ska man säga?åtminstone för din lilla flickas skull försök skärpa dig lite.o varför e det jobbigt?bråkar ni o osams hela tiden eller?du måste accepterr den kille-menar ej att man ska bo ihop-men har lite hos honomatt tycka om föratt han e din barns far.nåt som du tycker om i henne ska du hitta i honom me.d e eingen som har lätt.hoppas att det löste sig redan kram Mi
 

Det är inte jag..

Skrivet av  Jenny
som har problem.. Utan Han..
Han behandlar mig kyligt och det går inte längre.. Han har inte rätt att behandla mig så här..
Jag har försökt och försökt men han bara fortsätter så där.. Går runt och slänger saker överallt i lägenheten och kastar snusprillor där och här...
Jag bad honom städa efter sig för jag vill ju inte att flickan ska ta snusen och äta dem.. usch!
Men då blir han irriterad och sur då blir det bara värre..
Jag beter mig inte som en tjatmonster utan att jag ber honom vänligt om han kunde plocka efter sig!
Men vad gör han.. Tittar på mig som jag vore en fåne och går därifrån.. Det slutar alltid med att JAG får städa efter honom!
Han borde bete sig som en vuxen människa och städa efter sig! Vi har trots allt ett barn..
*grrr*
 

Jenny...

Skrivet av  Crista
råkade bara titta in här, och läste om dig, om din särbo som är "vänligt inhyst hos dig".

Har denna särbo ingen respekt över huvud taget? Förstår om du ej vill vara sambo med en sådan person...som kastar snusprillor, så om det är i snuspåse, eller löst snus, så inte tusan kan du acceptera att detta händer???????

Ja, jag hade ögonabums, tagit denna sk karl i hampan, och hottat ut honom med snuset före :O)

Att visa bl a respekt, är att vara normalt funtad, något din särbo knappast kan vara.

Du, Jenny. Du är snäll som låter honom bo hos dig, så jag klankar inte på dig, utan blir så ilsk när jag läser om hur han uppför sig mot dig. Respektlöst.

Kan tänka mig att du inte får något tack, förutom det tacket han ger dig nu, snus och skit på golvet.

Tuffa till dig, Jenny :O) Ut med fanskapet. Enkelt.
 

Artiklar från Familjeliv