Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Emot Skugge

Skrivet av Jo73hanna
som klankade ner på allt för utom skandalerna på Nobelfesten!!! varför ge henne en plats (expressen betala förstås) som är sååå himla negativ. Vore bättre ifall de hade haft en tävling så att vanligt folk hade kunnat få vara med...kanske på en sämre plats men ändå!!
Svar på tråden: Emot Skugge

& att hon bara kan

Skrivet av  Jo73hanna
svära i tv som den värsta skorsten. Låter sågräsligt fult!! Fy för att inte kuna vårda sitt språk nån gång
 

Nyfiken fråga (helt ot)

Skrivet av  Anna
Svära som en skorsten har jag aldrig hört förut, är det något du brukar säga eller blev det lite fel?

Jag har sveriges sämsta humor (har jag hört av helt humorbefriade personer, men ändå *s*)

Men jag tycker det var ett jätteroligt uttryck som jag ska stjäla!
 

KOm inte

Skrivet av  Jo73hanna
på något bättre! :)
 

brukar inte

Skrivet av  L
era skorstenar svära eller...? ;o))
 

Bara när jag inte

Skrivet av  Schizofrene Stellan
tagit min neuroleptika.
 

Nej, det gör dom inte...

Skrivet av  Anna
men jag fick väldigt roliga inre bilder av skorstenar som svor åt och förolämppade förbipasserande *asg*

Jag är nog ganska lättroad!
 

trist med människor, oavsett vart de är, som

Skrivet av  Ragata Askeland
bara är ute för att spy galla över allt o alla. Vore intressant att se hur himla perfekta och bra dom är egentligen själva som tycker dom är så himla bra att dom kan berätta för alla andra hur fel dom har och hur djävla tråkiga dom är, sånt beteende är för tonåringar. Så jag håller med dej i det här, trist att läsa i tidningen!
 

I vanliga fall

Skrivet av  Den goda fén
är jag också emot Skugge, men det där var ju jättekul skrivet! Fast jag är nog lite emot henne ändå, som ställde upp och gick på det där jippot, det hade jag aldrig gjort.
 

Verkligen emot - alltid! imt

Skrivet av  Elisha
 

skugge är

Skrivet av  turtle
för överdriven för min smak. Tycker hon trycker ner de flesta föräldrar och jag tror att enl henne är det nog bara hon och ingen annan som varken kan sköta barn eller nåt annat.
 

Jag är övertygad om att det

Skrivet av  Elisha
hela är ett sätt att stärka hennes självkänsla. Är man tillräckligt säker i sig själv så skämmer man inte ut sig så som hon gör bara för att få synas. Det är i alla fall min övertygelse. Sedan tycker jag att hon är väldigt respektlös i sin hållning mot festen som hon inte alls behövde gå på om det inte passade henne.

Fast efter att de släppt in henne så har jag faktiskt förlorat respekten för tillställningen själv också.
 

Att fundera på

Skrivet av  Christopher
Hur skulle hon ha skrivit om de INTE hade släppt in henne? Jag tror inte att Nobelkommittén kan vinna i det läget.
 

kanske sant

Skrivet av  Jo73hanna
då hade väl avundsjukan lyst igenom....:)!!!!!
 

Men enligt min åsikt

Skrivet av  Elisha
så skulle hon varken varit där eller skrivit, för hon har inte den kompetensen och den respekten för Nobelfesten som krävs. Hon försöker göra det till ett jippo.

Tycker Expressen än en gång visat på dåligt omdöme faktiskt.
 

Håller med!

Skrivet av  Smul@n
Tyckte det va gräsligt att se henne i rutan! Pinsam människa!
 

Såg inte tv-inslaget

Skrivet av  Frippa
men läste hennes reportage i Expressen. Visst, lite vasst och gnälligt skrivet men det är väl härligt?! Andra reportage man läser om Nobelfesten är ju att det är så vackert, fantastiskt, maten är fantastisk, kläderna så vackra etc. Skönt att någon vågar sig på att hävda en annan åsikt om den omhuldade Nobelfesten.
Go Linda!
 

Fast gör det något om

Skrivet av  Elisha
det bara är positivt egentligen? Varför är man alltid inne på att något måste kritiseras? Det är ju en mycket speciell fest efter en stor prisutdelning.

Att säga att maten är äcklig är ju en förolämpning mot dem som har slitit med den. Har hon blivit uppfostrad överhuvudtaget? Jag lär då mina barn att det finns olika sätt att uttrycka sig och gillar man inte maten - och absolut måste kommentera den - så kan man säga att det var inte riktigt min smak eller liknande. Äckligt! Herregud, hur gammal är människan egentligen?
 

jag tycker hon är rolig-

Skrivet av  Sulan
men jag är överhuvudtaget svag för gnälliga människor!
*alla har rätt att gnälla*
 

Artiklar från Familjeliv