Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

EMOT..

Skrivet av snigelina
..att flytta! Fy 17 alltså! Har ont i hela kroppen och ska alldeles strax krypa till sängs.. *aj aj*

Detta är fjärde gången jag flyttar och den tredje på raken som jag flyttar när jag är gravid. Nu är jag dessutom _själv_ med det mesta och foglossningen, som jag är sjukskriven för, blir knappast bättre av detta. I helgen kommer jag vara sängliggande, gissar jag..



Känns lite banalt att gnälla om detta med tanke på allt som händer i världen just nu, men vardagen stannar inte för det...
Svar på tråden: EMOT..

Men, alltså, vilken

Skrivet av  Fuksen
känsla för timing du har *ler*

Tre gravidflyttar?! Nog för att man ha hört talas om "boa"-instinten, men för mig rörde det sig om att bädda spjälsäng... *ler*

FÖR att foglossning och träningsvärk ger med sig och att ni trivs i nya boendet!
 

Hehe..

Skrivet av  snigelina
Ja, så kan det bli ibland..

Första gången var 1,5 månad innan bebis kom, andra gången var jag bara i v 10 men mådde allt annat än bra och denna gången är jag i v 25. Det "värsta" är att nu flyttar vi bara till en tillfällig etta och kommer flytta ordentligt om en månad. Hoppas oxå att vi kommer trivas i huset, så vi slipper flytta igen på lääääänge ;-)
 

Artiklar från Familjeliv