Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Så var det dags igen :-(

Skrivet av c
Jag har haft Bulimi i 9 år och är "frisk" sedan 3 år tillbaka.
Nu är det på gång igen. FAst denna gång hetsäter jag inte. Men jag klarar inte av att behålla det jag äter. Känner att jag måste kräkas efter nästan varje måltid. Nu är jag helt normalviktig och lever på vbiktväktarnas mat. Ändå känner jag hur fettet klistrar sej fast på kroppen efter varje måltid.
Tränar som besatt på gymet...
Jag har kontaktat min psykolog och läkare igen och ska börja om med terapi och antidepressiva tabletter igen.
Ville verkligen inte att det skulle bli så här. Trodde verkligen att det var över....

Kände bara att jag behövde skriva av mej....
Svar på tråden: Så var det dags igen :-(

Vill bara

Skrivet av  Ingen
Skicka jättemånga kramar och ett stort lycka till. Tycker det var bra att du tog kontakt med läkare så fort och att du faktiskt klarar att berätta hur du mår! Att skriva av sej tycker jag också känns bra men det är inte alltid så lätt att lämna ut sej. Hoppas du orkar fortsätta kämpa på så! Kram Ingen
 

du..

Skrivet av  mim
Jag känner med dig. Det måste vara jobbigt när man känner sig helt bra och äntligen slappnar av och så dyker det upp igen.
Det var starkt att du tog kontakt så snabbt, hoppas att du ska kunna vända det snabbt igen så att du kan vara frisk och må bra.
 

Artiklar från Familjeliv