Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej

Skrivet av LoT
Jag vet inte om någon här kommer ihåg mig för det var Lääängesedan jag skrev senast.

Jag trodde verkligen att jag aldrig mer skulle hata mat, att jag skulle vara tvungen att tvinga mig själv att laga mat och äta iaf middag varje dag. Jag trodde att flickan jag ser i spegeln, flickan med valkar som böljar ned för kroppen var borta för gott. Visst det e som alltid vissa dagar ser jag mig hur jag egentligen ser ut, en lagom smal tjej med fin figur. Men hon finns där igen.

Jag vet att jag är bättre än förut inte livrädd för min spegelbild, inte livrädd för vågen, köper inte lättmjölk eller minimjölk osvosvosvosv men jag glider utför, nerför, vart finns botten den här gången?

.T. maila mig gärna igen,, jag e en slarvmajja utav sällan skådat slag, om du finns här dvs

Svar på tråden: Hej

Jag minns dej!

Skrivet av  Ingen
Vad kul att höra av dej. Mindre kul att höra att du mår sämre. Jag vet inte vad man ska göra när man trillar utför för jag gör det själv just nu. Spyr hela tiden eller hårdbantar och står på undervikt. Det är inte roligt men jag vet inte vad jag ska göra av min ångest. Det här är väl mitt sätt att döva den på. Fundera om det är nåt annat som tynger dej just nu, om det kan vara därför du fått tankarna tillbaka. Stor kram till dej! /Ingen
 

Artiklar från Familjeliv