Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

så dum jag är

Skrivet av F
funderar på att inte äta idag. kanske ljuga för sambon och låtsas att jag ätit. bara ge barnet mat. men då mår jag så dåligt ikväll och inte blir jag egentligen gladare.
Svar på tråden: så dum jag är

kramar om

Skrivet av  mim
ta hand om dig, du förtjänar att må bra. Alldeles för din egen skull, för att du är värdefull.
 

Så kan jag med tänka ibland

Skrivet av  Anna Maria med Li
men brukar då försöka äta för dotterns skull. Jag vill inte att hon ska ärva mina ätproblem som jag ärvde min mors...
 

*kramar om*

Skrivet av  Soppero
Ja så tänkte jag igår. Jag hoppade bara över frukosten, åt lite lunch men ingen middag. Sen på kvällen blev jag så hungrig att jag åt ungefär 8 rostade mackor med ost innan jag gick och la mig. Jag tränade inget efter det utan straffade mig med att sova med ångesten :/
Jag vet hur lockande tanken är men man mår så dåligt sedan på alla sätt!
Kramar
 

Gör inte det

Skrivet av  Ingen
VARNING! Inte nog med att man hamnar i både hetsätning och jojoeffekten så kan hela magen förstöras. Jag lovar, det är det inte värt. Ät lite och ofta istället så du slipper det. Att genomgå massa tester och få en slang nerstucken i halsen är fasen inte roligt. Tro mej. Kram Ingen
 

tack för svaren!

Skrivet av  F
jag ska försöka att skärpa mig

idag var en jobbig dag igen. har kräkts för första gången på väldigt länge. men det känns lite bättre nu. kanske ska städa.
 

Artiklar från Familjeliv