Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*ot* Lousie!

Skrivet av Matilda
Hej! Jag besökte den här sidan lite då o då förut när jag mådde dåligt och känner igen att du brukar också vara här. Läst tidigare om att du bor i Åtvidaberg? Stämmer det? Iallafall så har jag varit lite snäll mot en inne på Bäst att bo med barn och tipsat henne om att du också bor där. Hoppas att du inte tog illa upp! Hon efterlyser dig på Barnkläder. Maila mig om du tyckte att jag gjort fel. Sköt om er!

Kan tillägga att jag hade tidigare lite problem med vikt och mat, men sedan jag berättade för nära o kära så fick jag ett enormt stöd och kan nu säga att jag mår så mkt bättre. Kan visst ha någon "dum" tanke ibland, men jag agerar inte utifrån den.
Svar på tråden: *ot* Lousie!

Nej då, det är helt okej.

Skrivet av  Louise med William f. 040213
Jag är bara glad att jag kanske kan hjälpa någon i en svår sits =)

Kram
 

Aha!

Skrivet av  Louise med William f. 040213
Jag trodde hon hade ätstörningar men det gällde visst en flytt. Nåja, bara glad över att jag kan hjälpe nån med det också =) Jag skrev en ny efterlysning till henne inne på barnkläder =)
 

Ok,

Skrivet av  Matilda m. William
va bra att du inte tog illa upp. Jag var lite efterklok och nästa gång jag vill göra en god gärning skall jag fråga personen det gäller först innan jag vidarebefodrar. =)
 

Artiklar från Familjeliv