Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

bara skriva av mej lite

Skrivet av trött,anonym idag...
har haft främmande av bekanta som övernattade 3 nätter.....vi hade lite olika sovvanor osv så vi åt ej frukost t.ex samtidigt!Deras barn va helt ok:/men de vuxna!HUU!inte ens kunde de ställa undan bröd osv,inte ens kunde de torka av bordet efter sej eller plocka upp saker barnen spred omkring sej....Jag var SÅ trött då de for.När VI var hos DEM var jag jättenoga med att lämna allt som det va innan(om inte renare://)
Ja,fy.har inte lust att träffa dem på ett tag.Nån som förstår hur man kan känna....?Vill nog bara ha lite medhåll just nu.....usch.OBS!jag är INTE pedant!men lite vanligt "hyfs"tycker jag man kan ha hos folk va??!
Svar på tråden: bara skriva av mej lite

tröstkram

Skrivet av  A-M
Jag håller helt med dig, när man är gäst gör man ju sitt bästa för att lämna så få "spår" som möjligt. Det är ganska självklar hyfs, tycker jag!
 

Självklart...

Skrivet av  Monica med Tintin 26/8-02
... plockar man undan efter sig och sina barn när man är hos andra! Är väl en sak om man är borta på kalas, då ställer man ju inte in efter sig och så men om man bor någonstans i flera dagar så måste man ju hjälpa till lite.

Förstår att du känner som du gör.
 

Tack ska ni ha....

Skrivet av  anonym ännu,men ngt piggare....
för stöd:)i mitt lilla "Stora"problem:/
Idag känns allt bättre,har sovit ut men även STÄDAT!!hade pratat med dessa vänner om att byta bostad nästa semester men nu vete 17......
jaja,nästan ett helt år kvar tills dess...
KRAM
 

Artiklar från Familjeliv