Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Narkotika...(långt inlägg)

Skrivet av Anonym
Tror du att ditt barn är i riskzonen för missbruk? Slå då på STORA trumman NU! Rota i jackan, fråga vem de umgås med osv. Min son hamnade där för 4 år sedan och jag var hemskt ihärdig och snokade och la mig i och talade hela tiden om det för honom! Fick inte hjälp så mycket som jag ville av soc. En natt greps min son av polisen och hade hasch och ecstasy på sig! Tack och lov greps han med "fingrarna i kakburken"! Dvs påtänd av båda ovanstående! jag fick åka till honom hos polisen, han fick stanna kvar i häktet!(Hemskt men nödvändigt)Polisen gjorde husransakan hemma hos oss!Ravepolisen i sthlm var UNDERBAR mot både mig och sonen! De hjälpte mig på ett sätt som räddade vår framtid! Nu fyra år senare jobbar min son, har tagit körkort bor med sin flickvän och säger till mig att JAG agerade helt rätt när jag rotade frågade och var envis samt stöttade honom när han åkt fast! Tillsammans jobbade vi hårt, sonen och jag och vi lyckades! Han har inte tagit något knark sedan han greps! Lämnat regelbundna prover samt gått i terapi!Jag är glad att jag stod ut när han var arg på mig och anklagade mig och bråkade när han var mitt i skiten, det lönade sig!!!
Svar på tråden: Narkotika...(långt inlägg)

Bra gjort! Skönt att det lönar sig att kämpa!(imt)

Skrivet av  Kathrina
g
 

Artiklar från Familjeliv