Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hjälp !! Ramlat på huvudet !

Skrivet av Orolig och ledsen
Min lilla tjej höll på att ramla nedför utetrappan nu på morgonen. Tur i oturen föll hon inte nedför hela trappan utan hamnade rakt på huvudet på första trappsteget och stannade där. Men det är ju betongtrappa och hon började blöda näsblod !

Lämnade henne på dagis, vad skulle jag göra, har redan vabbat med henne 2 ggr denna månad.

Borde jag åka till sjukhuset med henne ? Är orolig att nacken tagit nån skada, på huvudet syndes det inget.

RÅD ??????
Svar på tråden: Hjälp !! Ramlat på huvudet !

Ehhh

Skrivet av  Emma
Citerar ditt inlägg:
"Lämnade henne på dagis, vad skulle jag göra, har redan vabbat med henne 2 ggr denna månad."

Vad spelar det för roll om du redan har vabbat två gånger denna månad? Om jag vore dig så skulle jag ringa till dagis och fråga hur hon mådde (du berättade väl vad som hade hänt i morse till personalen).

När min son ramlade och fick hjärnskakning så märkte vi inget på honom förräns efter några timmar (ca 6) och då var det bara att åka in till akuten fort som faan och sen låg vi inne med honom i några dygn.
 

nej det klart...

Skrivet av  Orolig och ledsen
jag har ringt till dagis förstås ! jag kände bara att jag inte kunde vara hemma IGEN. men hon är pigg och så...
 

Vaddå igen?

Skrivet av  Vickan
Om du måste vara hemma så är du hemma. Två ggr på en månad är väl inte så farligt?
 

Artiklar från Familjeliv