Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

71:an Nika!

Skrivet av MsK
Såg att du svarat nedan ang att lillkillen rullar nedför trappan flera gånger i veckan. Jo jag hör ju själv hur tokigt det låter...
"Lillkillen" ifråga är 5 år gammal. Han går på plan asfalt och står på hvudet över sina egna fötter. Han sitter på stolen och trillar utan vidare av. Han springer med huvudet före in i väggar. Missar dörröppningar. Stänger dörren med fingrarna emellan. Mm mm. Kort sagt, han är inte så lite klumpig, stackarn. Har tom sökt läkare för detta men killen är frisk och bara lite ja just det, klumpig.
Lite bättre har det blivit under sista halvåret i allafall.
Loj och disträ är han, och jag tror det är där hela "felet" sitter.
Svar på tråden: 71:an Nika!

Jasså, han är

Skrivet av  71:an Nika
av den där sorten ;)

Jag såg framför mig en liten plutt på omkring året eller nåt, som ni lät trilla ner för trappan bara för att han skulle lära sig. Vad bra att det inte var så :)

Jag skulle önska att jag kunde säga att det går över, men jag vete tusan. En kompis till mig är precis som din kille, fast min kompis är 37 år :) Han snubblar, går in i saker och allt, eller nästan allt, han rör vid går sönder. Han är så vansinnigt klumpig, men vi har roligt åt det. Jag kan tänka mig hur han var som barn........

Tack för svaret.
 

Artiklar från Familjeliv