Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Killar som har svårt att "komma"

Skrivet av Hemlis
Skulle vilja veta om någon har erfarenhet... Förutom några synder i tonnåren så har jag bara varit med en kille tidigare. Nu har vi varit skilda i 6 månader och jag har träffat en ny kille. Han är supermysig mot både mig och barnen men jag undrar en liten sak. Han verkar ha svårt att få orgasm. Det tar lång tid och en gång fick han det inte alls. Det trodde jag var ovanligt bland killar. Man känner sig nästan lite dum. Nu till min ovetenskapliga teori :-) Hans förhud täcker hela ollonet även när han har stånd. Den glider liksom upp av sig självt. Någon som varit med om det? Det borde ju liksom kännas mindre. Man undrar ju om han inte gillar att ha sex med mej...
Svar på tråden: Killar som har svårt att "komma"

Ja, jag har varit med om det.

Skrivet av  Annan kvinna
Och bortsett från de gånger då männen ifråga varit starkt onyktra, och de därmed har haft vissa svårigheter (hänt ett fåtal gånger), så har jag stött på samma variant som du med en man. Och han hade bara själv haft samma problem med en kvinna tidigare. Och det var den enda kvinna han haft förhållande med innan mig. Frånsett mig och hon har han också tidigare haft olika ONS. Men med dessa var det inga problem. Han förklarade att det berodde på nervositet, och de känslor han hade för henne då, och för mig sedan. För annars borde han ju haft samma dilemma för sina ONS.

"Problemet" ordnade upp sig lite senare. Det var de första gångerna som vi var tillsammans och som han hade svårt med ståndet och att komma. När han väl sedan blivit lite mer avslappnad med mig, så försvann problemet.
Så jag undrar om det inte kan vara motsatt vad du tror. Att han istället har mycket känslor för dig, och att han kanske blir lite nervös.
Förstår dig annars att det är lätt hänt att man tror som du gör. För så reagerar man ju ofta rent instinktivt. Eftersom inte män brukar ha sådana problem. Men jag tror nog vissa, framförallt känsligare män, kan ha liknande problem som oss kvinnor. Att det krävs att man känner sig mer avslappnad tillsammans innan vissa spärrar släpper. Själv är jag sådan, så egentligen tycker jag väl inte det är så konstigt om vissa män också kan reagera så.
 

Japp

Skrivet av  aaa
Lång förhud försämrar tydligen känsligheten. Har en kompis som opererat bort lite för att det skulle bli skönare. Men, men, det är väl personligt vad man tycker är skönt...
 

Min man kom aldrig...

Skrivet av  Lena
...i början av vårt förhållande...
Jag funderade såklart på om det var mig det var fel på men vi har pratat om det i efterhand och han förklarade det såhär:
Han var så koncentrerad på att jag skulle ha det skönt och komma att han "stängde av" sin egen orgsam på något vis - Det snackas ju en del om killens uthållighet och det var nog en stor faktor...
Han var ju kär och ville imponera :-)

Efter ett tag kunde han slappna av mer och "problemet" löste sig självt.

 

en flirt jag hade

Skrivet av  30 åringen
bakom ryggen på min man, hade en JÄTTE grej mellan benen, dock så täckte inte förhuden ollonet vid stånd, men den vart aldrig sådär stenhård som min mans blir, utan mer som en gummibanan :)
Han hade jättesvårt att "komma" & få utlösning.
Han sa att när det var så nära, var det iaf nåt som tog stopp.

har haft rätt många killar i mina 30 år, & jag har aldrig varit med om att en kille haft svårt att få utlösning, tills denna kille jag träffade!
 

Herreguud!!

Skrivet av  33-åring
Är vi "buksystrar"??? Har precis samma erfarenhet! JÄTTEGUMMIBANAN och oftast ingen utlösn eller vääääldigt långt till utlösn.
Nu förtiden hänger man ihop med JÄTTESTENHÅRDABALKEN som kommer efter 4 sekunder:P
Vilken tur att man är så himla perfekt själv*ironiskt som bara den*
 

En...

Skrivet av  Eliza
...man jag hade ett några veckor långt förhållande med hade jättesvårt för att få utlösning och jag var rätt säker på att det berodde på att hande så otroligt liten snopp. Det blev liksom inte tillräckligt mycket friktion (särskilt som jag producerar rätt mycket "eget" glidmedel). Han fick lov att köra på som en speedad kanin, jättesnabbt och hårt, för att ha en chans att få utlösning och det var inte ett skvatt skönt för mig (särskilt som jag dessutom knappt kände att han var inne i mig...).

Tur att förhållandet inte varade så länge, det var rätt kass sex; han hade svårt att få stånd också...
 

Artiklar från Familjeliv