Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nyfiken fråga om manskroppen!

Skrivet av Nyfiken av viss anledning
Hur är det egentligen med detta? Om liten man har ju ofta små händer och fötter tex. Gäller det alla kroppsdelar ;-) Står snoppen alltid i relation med övriga kroppen.
Svar på tråden: Nyfiken fråga om manskroppen!

Nej, inte alls...

Skrivet av  Superwoman
...mina sexpartners har varierat i kroppslängd från drygt 1.70 till en bra bit över 1.90 och skostorleken mellan 40 och 47 - och jag kan med handen på hjärtat säga att det inte alls har varit några större skillnader i storlek på könsorganen i "arbetsläge" och de skillnader som ändå funnits har varit helt slumpartade relaterat till mannens längd, hand- och fotstorlek.

I icke-erigerat skick är variationerna större men det är ju av mindre betydelse ur kvinnlig synvinkel.
 

Nej...

Skrivet av  Camelia
Nej, nej, nej... *S* (Nu har jag inte sååååå stort statisktiskt underlag, men enligt min erfarenhet så kan man aaaaldig veta... *S*)
 

Min man är inte så stor

Skrivet av  xxx
men tämligen välutrustad... *s*
 

Samma här...

Skrivet av  X
*garvar* Han är typ 170 lång, med små fötter och händer, kraftigt byggd annars, med den dtörsta k*k jag sett! (både live och på "film") :)
 

Min erfarenhet

Skrivet av  Anonym
av ca 30 män är att det inte finns något sådant samband.
 

Min man...

Skrivet av  ninna
... har stora händer och stor k*k...

Men tidigare erfarenheter har sagt mig att det inte har någon som helst betydelse! Maken är nog bara en slump! ;)
 

Nej...

Skrivet av  Eliza
...enligt mina erfarnheter finns det inga samband mellan snoppstorlek och andra attribut på mannen. Litet konstigt, egentligen...
 

Nja

Skrivet av  Jessis
Helt stämmer det ju inte... men en viss sanning finns det... Iaf bland de snoppar jag stött på i livet....
 

Absolut...

Skrivet av  myself
inte. Tänker på de snoppar och tillhörande fötter (det där lät fint - tillhörande fötter? *får märkliga bilder i hjärnan*) jag sett i mitt liv, på patienter och andra. Det stämmer INTE, tro mig! Har sett ALLA varianter.
 

Artiklar från Familjeliv