Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Igen? *suck*

Skrivet av Venus
Berättade ju för nån vecka sen att vi träffat svägerskan och hennes familj som senare på kvällen blev magsjuka.
Vi klarade oss dock!

I natt sov min kusin här och i morse mådde hon illa och försökte s**. Det kom dock ingenting och efter en stund kände hon sig bättre och åt en tallrik manngrynsgröt och ett glas juice.
Inte kan det väl vara nåt som smittar då va? *hoppas* Hon kände sig lite frusen och hennes pappa (som hon bor hos) hade 40° feber när han hämtade henne. HOn skulle visst ha mens snart oxå... Griper efter halmstrån, jag vet, men vad tror ni? Magsjuka, VKS eller nåt annat som spökar?
Svar på tråden: Igen? *suck*

Det kan ju vara

Skrivet av  Siv m. David 03
vad som helst... inklusive VKS och vanlig magsjuka såklart. Men jag tror att var det VKS så hade hon inte kunnat äta något så snart efteråt o behålla det...

Sen vill jag ju minnas att senast jag kände mig frusen, mådde illa men det blev bättre när jag åt och snart skulle ha mens - då var jag gravid... *s*
 

Nä...

Skrivet av  Venus
jag tycker oxå det verkar lite skumt att hon åt en hel portion gröt och verkade må lite bättre sen om det nu skulle vara magsjuka... Eller? :)

Hoppas verkligen att hon inte är gravid! Hon är bara 14! :)
 

BLodsockerfall

Skrivet av  Skrållan
fick jag ofta som tonåring. Kunde må tjyvtockt på morgonen, illamående och frossa. Men när jag väl fick i mig mat så gav det sig.
Händer än idag att jag lätt får det , spec på morgonen.
 

Artiklar från Familjeliv