Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hejsan..

Skrivet av -Johanna-
lääängesen jag skrev här, känner igen många av signaturerna dock. Är Elle me hampus kvar? Clara? Olga?
Anna o Felix, vi träffades väl oxå har jag för mig?
hoppas ni alla mår bra!??

Själva mår vi fint, Filizia o Milton blir storasyskon i juni om allt går vägen. *spännande som tusan*
Lisa har blivit en stor tjej, 119cm över havet och 23kg tung, allt som har med siffror o bokstäver att göra är superkul.
Svar på tråden: Hejsan..

Heeej!

Skrivet av  Heidi m Linus 000504 & Lova 030507
Dig kommer jag ihåg iaf! Vad kul o " se" dig igen. Vi träffades oxå vid nåt tilläflle när våra stora bebisar var små.
Kan berätta att Anna m Felix hänger kvar här iaf och Elle m Hampus ser man då o då. Olga har jag itne sett på urminnestider och inte Clara heller tror jag...

Sen uppdateras ju itne den här sidan lika flitigt som vissa andra så klart men iaf..

Vet inte om du kommer ihåg mig men Det är iaf jag som bodde här långt ute på vischan, i Södertälje alltså. :)
Linus har iaf blivit storebror till världens gosigaste lillasyster. Lova blir 2 år 3 dgr efter att Linus fyllt 5 år. :)

KOllade på korten på dina barn i ditt info, vad stooora dom har blivit! O Felicia ser ju ut som sig själv (som jag minns henne), bara större. :) Stor är hon verkligen, Linus är bara typ105 cm lång och väger typ 18 kg, högst! Han gillar oxå allt som har med siffror o bokstäver o göra. Har blivit mer o mer intresserad av o skriva olika bokstäver.

O du, grattis till bebben i magen! Håller tummar o tår att allt¨går som det ska!

Kramis!
 

Hej!

Skrivet av  -Johanna-
Klart jag minns dig! Tror tom du hade en grönrandig tröja första gången vi träffades *superkoll*
hihi..

Jadu de går ju så himlans fort, men man ser de mest på andras barn!

Vi borde ha en träff faktiskt bara för att få se hur stora alla blivit!! =)

ha de gott!
 

Jaa det vore roligt!

Skrivet av  Heidi m Linus 000504 & Lova 030507
Och ha en träff för att se hur stora alla har blvit! Den enda jag har koll på är faktiskt Annas Felix, vi träffas lite då o då.

Men gud vilken koll du har, inte ens jag minns vad jag hade på mig när vi träffades första gången. :)

Men absolut, vore supernajs om man kunde få till en träff.
 

Grattis!

Skrivet av  Nettis m. Evelina -00 & Kajsa -04
Vad trevligt med småsyskon.

Själva så fick vi en liten Kajsa nu för snart 4 månader sedan och Evelina är så glad över henne samtidigt som hon är svartsjuk, vilket är helt normalt.

Våra barn är stora nu, kan inte fatta att dom snart fyller 5. Skrämmande att tiden går så fort.

Siffror och bokstäver va den stora julklappen här, bokstäver med magneter, eget tryckeri, bokstavslego och massa roliga saker.

Lycka till med bebisen, hoppas den väljer att stanna i magen lite längre än vad Milton gjorde.

/Nettis
 

Tack!

Skrivet av  -Johanna-
Ja nu håller vi tummar o tår att bebisen stannar tiden ut!

Grattis själv till lilla kajsa! De känns super spännande med en bebis, Milton är ju trots allt snart redan 3 år och accepterar inte riktigt att vara min bebis längre =)

Ha de gott!
 

Kul med ny bebis

Skrivet av  Annika m. Robin 2,5år & Michelle 4,5 år
Även Michelle älskar bokstäver och siffror, man får skriva en massa ord till henne som hon sen skriver av.
Och för nån dag sen kunde hon skriva sitt namn helt själv utan nåt att kika på.

Har ju tyckt att vi var lite taskiga som gav henne ett så långt och svårt namn att skriva/stava. ; )
Men det gick ju bra ändå.
 

hej tjejen!

Skrivet av  Ulrika, Wille & Veronica
Grattis ska man väl säga!=))

Här är det bara bra nu. Flyttade för 3 månader sedan tillen lägenhet i Handen. Trivs jättebra.
PLuggar på KomVux och startade idag min praktik som är på 10 veckor.

Barnen mår mycket bättre nu när doms er att vi inte bråka och att vi mår bättre båda två nu.

KRAM
 

Artiklar från Familjeliv