Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Chatten?

Skrivet av Lina
Jag undrar om det är något liv på chatten nuförtiden? En gång i tiden var den ganska livskraftig, men så tog det slut. Är det någon som är intresserad av en reinkarnation?
Svar på tråden: Chatten?

Chatten

Skrivet av  MsK
På fråga ett svarar jag: Ingen aning, på fråga två svarar jag: Vad tror du!

Behöver ta kontakt med dig kompis, men jag har vad jag vet inget vettigt att säga! :-)
Mail kommer!
 

Tjôta...

Skrivet av  Robban
Chatten var nog innan "min tid", men jag är gärna med och tjôtar lite nu för tiden om det blir på en tidpunkt som jag kan...! :-)
 

Chatten?

Skrivet av  LoLA
Jag visste inte ens om att det fanns en... Men det låter intressant... onekligen...

 

Nu är den nog öde...

Skrivet av  Vind
...men om jag kikar in vid 21-snåret ikväll kanske jag får sällskap? :-)
 

Kanske!

Skrivet av  Lina
Om det är stilla i huset så tittar jag in! Kan du öppna ett chatrum? Jag vet inte hur den här nya chatten fungerar och kvällarna kaosar sig ofta här så jag vill inte ta på mig det.

För den som undrar: Det här är alltså chatten på AFF. Spana in förstasidan för länkar.
 

Jag kollar av hur den fungerar...

Skrivet av  Vind
Går det inte att öppna egna rum så parkerar jag mig någonstans där det är tomt.
Hoppas vi ses!
 

*muttrar tjurigt* Snälla rara någon....

Skrivet av  Vind
Tala om för mig hur den eländiga chatten fungerar...jag trodde jag kom in på den, men det ville sig inte :-(
Hur gör man?
 

Fika på chatten...

Skrivet av  Robban
Om du först Loggar in och sedan går till:
http://www.alltforforaldrar.se/chat.php
så ska du förhoppningsvid få upp en knapp där det står "Volano" på. Klicka på den, så får du upp de 5 chatrum som är öppna just nu...
 

Pinsam fråga

Skrivet av  MsK
Men hur 17 kommer man in på chatten nu för tiden? Hittar ingen sån länk alls!

I ramen ovanför mitt namn när jag är inloggad, står det "Sidan kan inte visas". Suck.
 

Glöm allt!

Skrivet av  MsK
Jag hittade den! *rodnar*
 

Artiklar från Familjeliv