Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hondjuret

Skrivet av Challis med Irmelin 030516
Hur är det med dig? Nu är det ju inte långt kvar! Hur känns det? Något på G? *nyfiken*
Hoppas att du och din bäbis mår bra!
Svar på tråden: hondjuret

inte långt kvar nu,

Skrivet av  hondjuret
nej, men inget direkt på G. Fast det känns som h*n ligger i startgroparna nu, jag börjar bli lite rastlös och städig och tycker att det buffar och trycker på nåt väldeliga. Inga grymma sammandragningar än i alla fall, mest de småvärkar jag haft sen mitten av grav ungefär.
Jag mår bra , börjar bli lite otymplig och väldigt trött nu,och bebisen är livlig, mår säkert fint.
Jag är väldugt sugen på att föda, men rätt nervös över hur det blir sen med storebror som ju är så himla liten än.
i morgon börjar mina barnmorskors jour, så då kan jag slappna av lite mer, nu är det än så länge _lite_ nervöst......vill ju inte fara till sjukhuset.
Fast vi har fått tips att det blir den fjärde, får se om byns "spågubbe" har rätt denna gången också, han gissade rätt dag och kön förra gången, själva tror vi mest på fredagen den sjunde.
Hur går det med ryggbärningen? Jag är så himla sjalsugen nu, har inte kunnat bära Vidar på länge nu, blir härligt att få stoppa lill*n i sjalen, och sen när jag repat mig lite få börja bära Vidar igen, vi saknar det båda och hans pappa är lite slö med att bära honom, gör det bara när vi är och handlar, mysbär aldrig hemma vid diskbaljan eller så.
Kul att höra av dig, hur är det själv, förutom nyfiket?
kram
 

Artiklar från Familjeliv