Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Summering

Skrivet av Emmie med Tindra
Hej alla glada!
Istället för att skriva 40 linlägg så sammanfattar jag dem bara: =)

Naturnära: Ta hand om dig tjejen! Du får en kram av mig!!! Vad gulligt att virka dopklänning... Önskar att jag var så pysslig också. =D

Busmamman: Vi flyttade en vecka innan Tindra kom och det var jättemysigt att få föda i nya huset. Hoppas ni får en underbar upplevelse. Jag tyckte inte själva platsen var så jätteviktig utan mer upplevelsen. Vi har fortfarande lite flyttkartonger kvar. Livet är charmigt. ;)

Venus: Hoppas att Snoddas och du får en härlig upplevelse vart den än sker!

Manna: en nattlig överaskning är aldrig fel.. =) Jag kände också som du! Ge inte upp. Det blir ingen i gångsättning oroa dig inte. Jag gick bara över en dag men gud vad deprimerande.. Jag ska tänka på dig nu, hoppas du snart har din bebis hos dig. KRAM!

Cecilia: Hej Cecilia! Hopppas ni slapp magsjukan.. Jag förstår precis det där med tid för varandra. Vi har ju bara Tindra men hon är ju en bortskämd *ler* liten skitunge så vi har aldrig tid för varandra. (nästan) Jag läste ditt "lite nervös ändå", tro på dig själv bara. Jag längtar tillbaka, det är ju en engångsföreteelse. Det går inte att spola tillbaka eller göra om. Tyvärr. Hoppas du får en underbar upplevelse. Jag är sotis, om du finner det till tröst. =D Det skulle vara jättekul att åka på amningshjälpens träff jag har aldrig varit där. Vi bara långtuttar ändå. =)

Slutligen välkommen Lena och STORT STORT grattis till femman! Välkommen till världen!!!
Svar på tråden: Summering
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv