Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Femman e här! anropas!!

Skrivet av Erika m. 5 barn
Håller du till på 4+ snacket oxå? Jag ser inte dig men är ju lite vimsig....Iaf så har mannen blivit lite sugen på en 6:a och jag är nu lite velig (jag som var såå bestämd!)men detta är ju fel snack för att diskutera antal.
Kanske du eller nån annan vet när Marietta har telefon tid?
Svar på tråden: Femman e här! anropas!!

Hej Erika!

Skrivet av  Anna m. Martin + bf 16/2
Tror nog att du kan ringa lite när som =) Hon är snabb på att svara på mejlen också! Saknar du nr. eller mejl är det bara att kolla på www.akupunktur.se
 

Hej o tack

Skrivet av  Erika m. 5 barn
Grattis till blivande 2a! Jag får väl ringa imorgon och prata lite m Marietta. Var hon hos er när Martin föddes?
 

Japp!

Skrivet av  Anna m. Martin + bf 16/2
Det var hon! Jag tycker att det fungerade mkt bra, hon finns när man behöver henne men håller sig annars i "bakgrunden". Pushar inte men kan putta lite om det behövs =). Mig passar hon iaf!
 

Inte "Femman e här!"...

Skrivet av  mariam
...men väl en annan fembarnsmamma. Jag är lite grann i samma sits som du. Maken börjar bli sugen på en liten sexa, jag har iofs aldrig avfärdat tanken, men nu tvekar jag, är jag för gammal, orkar kroppen med att föda en till osv.
Hur tänker du? Vore kul att utbyta lite tankar. Jag håller också till lite grann på 4+ men skriver inte så ofta.
//mariam
 

funderar vidare på 4+ IMT

Skrivet av  Erika m. 5 barn
e
 

Femman e härf

Skrivet av  femman e här
Jag hoppar över till 4+-snacket och skriver lite ikväll, vi hörs där. full kaos här nu.
 

Artiklar från Familjeliv