Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sova hemma sova borta

Skrivet av mammaMImi
ok då då bryter jag tystnaden! jag e en rysk tjej som sökte nyligen min modersmedborgarskap till min svenska dotter.förra vecka va vi i STK o lämnade alla papper, konsul verka va himla trevlig förståndig ung man o vi hoppas att det kommer att gå fort med alla papper.tänker resa på sommaren så ni ska hålla tummarna för oss att dottern få svaret snart.vi har så himla tur att ha ett par vänner uppe i STKH så vi kunde stanna hos dem, övernatta o nästa da vandrade på min älskade gamla stan.
o vi helgen va vi oxå borta, först kom en tjejkompis sent i lördas o hämtade mig o vi umgicks hos henne, gick ut o dansade o sen snackade hemma hos henne till kl 4 på morgonen, drack te o åt mackor o disskuterarde livet.
nästa da åkte till Slussarna o gick där me hennes vovvar, himla fint! sen kom min man o dotter o vi åkte till ett par vänner i skogen o stannade ett dygn hos dem. så prata om att egentligen få sova i sen egen sköna säng!
brukar ni oxå åka bort o stanna över hos folk? för oss blir det så här nästan varanann helg faktiskt.
Svar på tråden: sova hemma sova borta
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv