Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

6fråga

Skrivet av Impotent mamma
Jag är 28 år, har två barn och problem med samlivet. Innan barnen hade jag lätt för att få orgasm; krävde kanske två, tre minuter. Efter första barnet blev det svårt, och nu efter andra har förmågan att "komma" helt försvunnit. Jag kommer på mig själv med att ligga och fundera på om jag handlat mjölk, pratat med en kompis el annat "mitt under". Blir nästan aldrig sexulett upphetsad längre. Nu är det så att vi har 6 ändå, eftersom jag inte störs av det och tycker närheten är mysig (och vilken suverän gratis träning;-), men min impotens - eller vad man ska kalla den - börjar gå mig på nerverna. Ska det vara så här är det ju lika bra att lägga av. Någon som vet vad som kan vara fel eller vart man kan vända sig. Går icke till min gulliga mvc-tant. Alla råd mottages tacksamt!
Svar på tråden: 6fråga

Det var ju ett tag sedan du skrev...

Skrivet av  Tiger mamman
Men ska försöka ge dig lite råd.....
Kan ni inte vänta med att ha sex tills du känner dig riktigt upphetsad?
Hyra en film med mycket kärlek och kanske lite sex scener i .Behöver ju inte vara någon porrfilm för det,om du nu inte gillar det.
Läs en riktigt bra kärleksroman med fint beskrivna kärleksscener.
Har du försökt att onanera?Funkar orgasmerna då?
ja,det är vad jag kommer på så här i all hast!
Lycka till!!!
 

Fler råd

Skrivet av  lycklig
Håller med föregående skrivare att sexfilm, dock inte hårdporr, hjälper sexlivet. Titta tillsammans och varför inte älska undertiden ni tittar.
Vanlig barnolja på valda delar av kroppen känns underbart!
Ni kan också ligga och berätta för varandra vad ni skulle vilja göra med varandra. Och sedan när ni inte kan hålla varandra göra det.
Eller läsa en sexberättelse högt.

Lycka till!
 

Artiklar från Familjeliv