Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

måste man vara så himlna kär då?

Skrivet av lowen
jag läste att nån gett det svaret till någon...

Jag är så förälskad i en kille.. han säger att han int eär kär men att han vill träffa mej han vill vara med mej å hanska inte vara med andra... Men jag vill att han ska vara kär i mej...

Vi vart ihop första gången förra året.. han gjorde slut Vi började träffas igen.. då träffad ejag även en annan man. JAg vart på smällen...
Visste då inte vem som var pappa... Han gick till sitt ex... vi började träffas igen... han gick tillbaka till sitt ex.. sen nu har vi träffats fram till dess att mitt banr föddes.. för en månad sen... Förra veckan fick vi svret.. han rä inte pappa...
Igår fick jag veta att han åter igen vart hos sitt ex å fått wsex.. han nekar inte till det Men han säger det kommer aldrig hända igen.. han vill bara träffa mej å hon ska inte gå tillbkaa till henne igen. Men han vill int evara min pojkvän!
är han bara skit.. ska jhag försöka släppa honom igen...
han vill att jag ska fölåta honom å att vi ska forsätta träffas.. jag känenr mejså splittad!
Svar på tråden: måste man vara så himlna kär då?

I och med att han

Skrivet av  Crille
inte är pappan så skall det ganska mycket till för att han skulle vilja satsa på er. I varje fall skulle jag känna det så i hans kläder.

Om han säger att han inte är kär i dig tycker jag du skulle göra klokt i att inte satsa och hoppas för mycket på den relationen.
 

vet..

Skrivet av  lowen
han säger att ahn vill vara med oss å att han inte ska vara med andra å så.. då rä det svårt å bara kasta ibväg honom.. han säger att han inte kan se in i framtide.. självklart men han tror han vill vara en del av den..
svårt det här.. jag är så himlnas kär i honom..
 

Men du...

Skrivet av  C med 3
Som jag fattar det så är du alldeles nybliven mamma! Det är ju en omvälvande sak i sig. Jag tycker nog att du ska se tiden an lite. Ta det lugnt och kom in i mammarollen i lugn och ro.
Tids nog kan du nog se med mer klar blick på den här killen, om han verkligen är värd att satsa på. Det är ju inte en alldeles lätt situation för honom heller, det här. Han är inte pappan och han kan hamna i en trängd situation här, om det faktiskt är så att han inte är kär i dig. Kan tänka att han inte vill göra dig ledsen, nu när du har bebisen och så.
 

Artiklar från Familjeliv