Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Känslor för en annan man!

Skrivet av Nanna
Hej!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till? Det är så att jag har blivit helt fixerad vid en kille, en snickare som hjälpte oss med ombyggnad hemma i huset. Jag tänker på han hela tiden, har tagit reda på hans adress och allting. Jag vill bara träffa honom igen, inte att jag är kär eller så men han var SÅ himla trevlig, som en kompis liksom.
Hur gör man, jag både vill och inte vill få bort de här tankarna på honom. Allt känns så omöjligt just nu.
Samtidigt är jag beredd att göra vad som hellst för att få se honom igen, hålla kvar kontakten liksom.
ville bara skriva av mig lite. tack för ordet!
Svar på tråden: Känslor för en annan man!

Min kille är snickare

Skrivet av  misse
Han berättar ofta att han träffar kvinnor där han bygger som vill träffas utanför arbetet så att säga.. Han tror att det beror på att de är gifta med män som inte har tid eller upplevs som asexuella, dvs inte riktigt manliga, av sina partners och dessa kvinnor blir i sin tur riktigt till sig när min kille kommer. Jag tycker det verkar konstigt men det kan ju finnas en poäng.. Händiga karlar finns ju ofta med i porrfilmer men jag trodde det var gammalmodigt.. Jag tycker du ska ta en funderare på ditt eget förhållande istället för att jaga en karl som med stor sannolikhet har fru och barn han också. Försök få någon att tala med om dina känslor som inte känner dig privat och försök att reda ut känslorna för din man, detta är inte vänskap du beskriver, jag lovar! Lycka till!
 

Artiklar från Familjeliv