Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hur är ert sexliv?

Skrivet av anonym
Tänkte bara höra med er härinne hur ert sexliv är?
Svar på tråden: hur är ert sexliv?

Vilket? vad då?

Skrivet av  oskuld igen?
Det är i det närmaste borta... Känner mig som oskuld numera. Tiden finns inte och när tiden finns infinner sig inte orken eller lusten...
Har sex ibland när mannen tjatat ett tag men allvarligt talat så kunde jag lika gärna vara utan. Konstigt eftersom jag alltid ansett mig vara en sexuell person.
Är inte ens sugen på att pilla på mig själv, det enda jag vill är att sova när jag hamnar i den ställningen!
 

jo tack

Skrivet av  Gin&Tonic
mycket bra. Efter 12 år tillsammans har vi sex 5-6 dagar i veckan. Rollspel, mys, knull, dildo, analt, oralt, verbalt. Älskar min kille!!!!
 

OK

Skrivet av  Anonym idag
Inte får vi marken att skälva direkt, men det är mysigt och skönt när det väl beger sig... Händer sällan mer än 4 - 6 ggr i månaden nu mer. Jag har svårt att koppla av och känna lust pga resten av livet som snurrar alldeles för fort.
 

Inget sexliv just nu

Skrivet av  Också anonym
har inte börjat än efter att vi fick barn för 6 månader sedan.
 

Det är..

Skrivet av  Bara jag
..så bra man kan förvänta sig efter omständigheterna, men jag har målet satt lite högre på sikt.

Ganska förutsägbart två gånger i veckan, och sällan mer än 30 minuter åt gången, men alltid härligt.

På egen hand har jag sällan behov, men brukar passa på när maken är bortrest. Dessutom tar jag mig en omgång när jag inte kan somna, om han somnar före mig och jag bara ligger och lyssnar på hans andetag... kan inte sova då, men efter en orgasm somnar jag bums.
 

det har förändrats till det bättre!

Skrivet av  si
När jag var gift trodde jag mig vara en ganska osexuell person.. vi hade trappat ner på sexet redan innan vi fick vårt första barn.. sen blev det en massa konflikter och spänningar kring frågan om lust/olust och ojämlikheten i hur ofta vi ville/inte ville. Jag ville bara slippa... Hade sex för husfridens skull ungefär 1 gång var 14:e dag de sista 3-4 åren.. Fick ändå orgasm varj gång, så jag vet inte.. Fysiskt var det alltså ok, men inte känslomässigt.

Sen skildes vi och jag var singel i drygt 3 år, återupptäckte min lust tillsammans med tillfälliga älskare, vänner och förälskelser.. och fick uppleva både enorm glädje och stark frustration, som singel är tillgången på sex emellanåt mindre än efterfrågan :-)

Sen blev jag KÄR. Omtumlande, underbart, storslaget!
Bättre sex än någonsin! Vi har nu varit tillsammans i över 2 år, är nu sambo, och tillbringar mycket tid nakna tillsammans. Vi duschar tillsammans nästan varje morgon, vi ligger nakna i sängen och har videomaraton de barnfria helgerna, vi har snabbsex, mjuksex, hårdsex, spontansex, dress-up-sex.. nästan varje dag de barnfria veckorna.. och laddar upp med mestadels avhållsamhet under de veckor vi har våra barn hos oss.

Varierat, roligt och avslappnat alltså. Jag hoppas att jag aldrig tappar bort den sexuella delen av min person igen. Förlusten var sorglig, mest iom att jag inte ens förstod att sakna det....
 

Det låter som jag!

Skrivet av  anonym
Skulle inte kunnat beskriva det bättre! Kram på dig och lycka till i ditt sexliv!
 

önskar att det var oftare

Skrivet av  sanna
med en liten dotter som sällan sovit mer än en timme i sträck, oftast mindre och skiftarbeten som gör att vi enbart träffas på helgerna blir det tyvärr inte sexat så ofta som jag skulle önska. kanske 3 ggr i veckan, då är det riktigt bra förrutom avbrotten för vaknande baby.
 

eeh, vad menar du?

Skrivet av  doremi
Ja,just det,sex - nu kommer jag ihåg! Nja, jag har tappat lusten kan man väl säga. Den är i alla fall himla svår att hitta, kanske inte helt borttappad ändå om man tänker efter..men jag undrar varför den gått o gömt sej? Älskar min partner men sällan blir det. Kanske samlag en gång i månaden högst. Oralsex kan jag ge för att vara hygglig men det blir väl också bara en gång i månaden ungefär...suck.
 

VAD förnåt???????????

Skrivet av  Anonym
Finns inte tillstymmelse till sånt under vårat tak och jag blir jätteirriterad av att ens behöva tänka på att eventuellt behöva ha det! Tack och lov pratar vi om det min man och jag och jag tror att han förstår för när vi väl har det kanske en gg per månad HÖGST så har vi det fint ihop.
 

ingen sex här heller

Skrivet av  Desiree
Jag som älskar att älska... Bara har inte lust att göra det med min man. Tänker inte på någon annan, längtar inte efter nån heller. Sluta pilla på mig själv varje dag... Jag som kunde göra det hur mycket som hellst... Trevlig helg till alla.
 

Inte så bra just nu.

Skrivet av  Nattugglan
Jag är gravid och har ofta ingen lust. Min fästman fixar det själv när det pockar på oftast med hjälp av tv:n. Jag hoppas att det blir bättre snart.
 

NOLL

Skrivet av  Sex?
Vi har inte haft sex på ca 4 månader och innan det blev det varannan månad. Så det blir mindre ohc mindre och mindre hela tiden....
Har lust ibland, oftast kring ägglossning....men då finns inget tillfälle och när tillfälle finns så försvinner lusten. Vi hade inte sex på hela gravtiden och ett halvår efter.
 

Artiklar från Familjeliv