Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

min underbara man

Skrivet av lycklig
han gör allt för mej och min dotter.Han är en far åt min dotter,han sätter alltid oss i första hand.Han finns alltid med vid samtal på dagis,lucia,julpyssel,att göra saker med dottern,hämta och lämning på dagis...han är underbar.Han gör allt för oss,bytte jobb för att det inte funkade med hans obekväma arbetstider...

det har vart många sömnlösa dygn hit och dit i vissa perioder,han har alltid vart där.han köper presenter till oss då och då,lagar god mat,fixar vårt hem.

han älskar min dotter över allt annat och hon älskar honom jätte mycket.Det är hans som ofta läser sagor för henne innan hon somnar,som gör roliga saker med henne när jag jobbar helger.Han är underbar och klagar aldrig.
han ger mej massage,fostrar min dotter alltid,som jag med gör.Min dotter ser min sambo som hennes far och de har mycket mycket bra kontakt med varandra.

Vi delar allt ansvar,hjälper varandra med allt.
Bråkar faktiskt aldrig.Pratar mycket,skrattar mycket.
Vi både har lite negativa sidor som vi acepterar hos varandra.ibland lever vi ett stressigt liv,har mycket att göra,men det är så med många barnfamiljer.

Jag älskar min sambo jätte mycket för han är snäll,omtänksam,varm och go,snygg,rolig,hjälpsam,han är underbar på alla sätt.Vi funkar jätte bra ihp.
I julklapp har jag verkligen kostat på mej en hel del till han för han förtjänar massor.
Livet är underbart och vi är glada.älskar min dotter över allt annat.

jag hoppas bara alla finner sån här kärlek en dag.
tjavs,det blir det ibland,och det är okej.varar aldrig länge.

jag är lycklig över min familj för att vi trivs så bra ihop...
Svar på tråden: min underbara man

Håll hårt

Skrivet av  71:an Nika
i honom och var rädd om honom :)

Vad kul att läsa från en som älskar :))
 

Artiklar från Familjeliv