Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bäbisen har kommit!

Skrivet av Dizzycat, Bällan & Kattis
Nu är vår lilla Katarina här! Hon kom 17/4 men jag har inte varit inne på "nätet" alls på ett par månader pga att jag mått dåligt. Nu är jag i allafall tillbaka efter "the graviditet from hell".

Lilla "Kattis" är sötast i världen (precis som alla andra barn ;o) och har långt, brunt hår och stora, mörka ögon med lååånga ögonfransar...

Isabella, våran 2000-ing, tycker att det är jättekul med lillasyster och vill pussa och hålla på med henne hela tiden. Vi hade ju varit lite nervösa innan, eftersom hon blev så svartsjuk när vi skaffade vovven.

Kattis är vårt 6e barn.
Kramar från Dizzycat!
Svar på tråden: Bäbisen har kommit!

GRATTIS!

Skrivet av  Isabelle med tre
vad kul med 6 barn!
Vi lär ju också skaffa åtminstone en tillsom det känns nu.
Det låter på dig som att din graviditet var jobbig, vill du berätta mer?
Var dina andra graviditeter också jobbiga?
Som sagt, ett stort grattis!
 

Hej

Skrivet av  Dizzycat, Bällan & Kattis
Jag är van att må "precis som vanligt" när jag är gravid. Jag gör allt jag brukar göra och känner mig dessutom jättevacker med bröst, rumpa och mage (är ett litet benrangel i vanliga fall).
Men denna graviditet så avverkade jag nog alla komplikationer man kan få, inklusive några helt egna ;o) som inte ens MVC visste vad det var... plus att jag var trött som en gnu med urusla värden... plus "gick in i väggen" (utbrändhet, det var detta som jag till slut blev sjukskriven för).
Men nu mår jag bättre igen!
 

Grattis!!!!!

Skrivet av  mia m. noah o jonah
Ett jättegrattis till er och ett stort välkommen till lilla Kattis!
 

Grattis!

Skrivet av  Maria med Pontus 0010 & Ida 0311
Stort grattis till er allihop!
 

GRATTIS!!!!

Skrivet av  Nica m. Hugo & Milo + Knyttet v. 6+5
Har tänkt på dig då jag inte sett något från dig på ett tag. Vad kul att allt är bra nu i alla fall.

Längtar till jag får snusa på mitt lilla Knytt också.
 

Grattis

Skrivet av  Mallan m Pontus & ester
till lilla bebisen!
 

Grattis!!

Skrivet av  Maria med Vanna -00 & Isak 20/5
Grattis till lilla Kattis!
Hoppas du mår bättre nu och att du orkar (och hinner) titta in här ibland.
Kram Maria
 

JÄTTEGRATTIS!!!!

Skrivet av  Marie & Victor + Andreas + Sanna
Har efterlyst dig inne på april men ingen visste om du fått än.. Visst är 00:na söta när de vill hålla på och krama och gosa med syskonen..*ler*

Hoppas du mår bättre nu...
 

Grattis till flickan med det vackra namnet :)

Skrivet av  • Catharina m. Jonna 0011 & Ellen 0304 •
Jag har f ö också långt mörkt hår & stora bruna ögon :-D
Tyvärr inte så värst långa ögonfransar *s*


Jobbigt att du mått så dåligt, är det bra nu eller har du sviter efter graviditeten fortfarande?

kram!
 

Tack för alla grattisar!

Skrivet av  Dizzycat, Bällan & Kattis
Lilla Kattis käkar & växer, är redan uppe i 5,5 kilo samt 58 cm lång. Jag mår bättre och bättre, försöker ta det lugnt (men det är ju inte så lätt när vi är så många ;o)
 

Grattis!

Skrivet av  Marie med Kieran -00 och Chloe 030415
Åh, vad kul med en liten syster till Isabella! Och grattis till dig att graviditeten är över - jag hatar graviditeter, så jag har full förståelse. Sjätte barnet? Gulp! Men gratulationer från oss!
 

Artiklar från Familjeliv