Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Stringtrosa och 3.5 åring!!!

Skrivet av Cay (?) & Ronya
Hej har inte varit här på länge, men jag tänkt att eftersom jag är sååå snäll så ska jag dela med mig en historia till Er. En del kanske kommer ihåg mig, men jag är inte helt säker på vilket nick jag använde..... Men Ronya fanns med i nicket.... Vi var med en gång på en träff inne i Arkadenfikat (gbg).... men det är i alla fall tre år sedan, hoppas att ni inte har något emot att jag delar med mig!

.... I onsdags skulle jag hämta min stora tjej på bowlingen, hennes klass hade sommaravslutning där. Eftersom det var så varmt så hade jag kortklänning och med string under. Vi stod och väntade medans barnen pratade ut om kvällens resultat...... Lilla tjejen sprang runt och lekte, rätt som det är står lilla tjejen bakom mig, lyfter på klänning och skriker ..." Men mamma du har ju inga trosor på dig!" Det ska mkt till för att jag ska bli generad, men jag blev generad. Det står ju en massa föräldrar runt om kring och vad säger man, jag hade ju ingen lust att säga.... att jag hade string på mig......

Vet inte om jag vågar visa mig bland dessa föräldrar något mera...

//Cay
Svar på tråden: Stringtrosa och 3.5 åring!!!

*s*

Skrivet av  mia m. noah o jonah
Hade det där hänt mig så skulle jag också blivit smått generad*ler*. Dom lägger verkligen märke till allt nuförtiden våra treåringar.
Igår när vi satt i Noahs farbrors bil så undrade Noah högt varför jag var alldeles taggig under armarna, hrmm. Jag hade inte orkat raka mig under armarna på morgonen utan tänkte att det minimala stubbet som var skulle nog ingen lägga märke till....trodde jag.

Och visst kommer jag ihåg dig från förr, både här på sidan och från fikat. Men kallade du dig inte för Jane och Ronya? Eller är jag ute och cyklar nu?

kram
 

*ler*

Skrivet av  Jane & Ronya
Alldeles rätt, jag kom inte ihåg det, men visst var det Jane & Ronya.... vilket minne, är djupt imponerad..... Tack!

Jane
 

Artiklar från Familjeliv