Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fick en liten strumpchock :-)

Skrivet av Gafsan m.Axel & Kalle
Igår när jag skulle ta på mig mina strumpor så var de liksom obekväma - lite trånga sådär, och korta i skaften. Och till min förvåning insåg jag att det var ju inte alls mina strumpor utan Axels nya... som alltså inte var mindre än att jag kunde få på dem utan problem...

Hjälp vad stor han börjar bli! Jag har tänkt förut på att hans t-shirtar är ju inte mycket mindre än mina toppar (iofs är ju passformen inte alls den samma men ändå...).

Ja ja - endera dagen växer han om mig, fast jag hoppas förstås att det tar några år till :-)
Svar på tråden: Fick en liten strumpchock :-)

Ja du

Skrivet av  Berit med Jsper 001108 & Maja 041121
min älste son Markus har storlek 43! Tom större fötter än min käre make.
Men så är ju Markus 19 år oxå ;o)
Åren går fort, det kan jag intyga.
 

Vad roligt att ha så stora barn!

Skrivet av  Gafsan m.Axel & Kalle
Det måste ju vara fantastiskt kul att ha både småbarn och en nästan vuxen kille.... vad härligt för de små med en så stor brorsa! Blir lite avundsjuk, tyvärr väntade jag såpass länge med första barnet så några sådana åldersskillnader blir svårt att få till (om man inte tar hjälp av de där italienska mirakelläkarna, då :-)

Hm, ja vad gäller fötterna så är det väl troligt att Axel kommer att få sisådär stl 46 i skor (det har både hans pappa, morfar och morbror och Axel har ju stora fötter redan nu). Det är väl bara att hoppas att de inte blir större än så för stl 47 och större är väl inte helt lätt att hitta i skobutikerna :-)

 

Artiklar från Familjeliv