Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

förbaskade foglossning + ny här

Skrivet av Tingeling med trean
Mitt första inlägg innehåller nästan bara gnäll...

Började nästan gråta när jag kom hem i eftermiddags över denna j-vla plåga. Barnen var trötta och jag kan inte ens lyfta min 4-åring :(
Överansträngde mig antagligen ifdag när jag gick tillskolan-stan-biblioteket-bilen + hade föreläsningar tre trappor upp. Får gå och se om jag kan får nyckel till skolans hiss...

Började med bälte för två veckor sedan och det är ju bra när det sitter rätt, men efter att suttit på föreläsning så glider det ju upp och se´n måste man in på toa och rätta till...suck. Jag blir så himla lack på det här. Ville så gärna slippa den här gången :(

Väntar mitt tredje barn, beräknad till 16 april. Mer om mig finns i infot. Kallar mig Tingeling med trean här och på ankomst-gruppen
Svar på tråden: förbaskade foglossning + ny här

Bältet har remmar

Skrivet av  Solsken 5/12
De remmarna gör att det håller sig på plats även om man sitter ner. Har du fått med dem?

kram
 

tack för tipset!

Skrivet av  Tingeling med trean
De ligger nog i kvar i kartongen se´n förra grav då jag inte använde dem. Förstod inte vitsen då. Tack!
 

Vad har du för bälte?

Skrivet av  Lena, bf 8/3
Jag har ett sånt elastiskt gummiband, det är bara att hasa ner igen när det glidit upp. Kanske vore något?
 

Artiklar från Familjeliv